Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

2/6/15

W7 Absolute Lashes Mascara (dupe The Real, Benefit)

   Πάντα ψάχνω για νέες μάσκαρα για να δοκιμάσω και ειδικά όταν αυτές έχουν και προσιτή τιμή, τότε δε χάνω με τίποτα την ευκαιρία! Ποτέ δε ξέρεις πότε θα ανακαλύψεις κάποιον θησαυρό!!! Κάτι παρόμοιο συνέβη και με την Absolute Lashes της εταιρείας W7.



  Όταν την είδα στοιβαγμένη στο ράφι του καταστήματος για μια στιγμή νόμισα ότι ήμουν στα Sephora και κοίταζα το stand της Benefit. Η ομοιότητα της με την The Real
είναι ολοφάνερη!! Η ίδια ασημένια συσκευασία, με παρόμοιο τρόπο γραφής και το μόνο που διαφέρει είναι τ' όνομα. Α, και η τιμή που είναι το 1/4 της The Real, όχι και μικρό πράγμα, αρκεί όμως να κάνει δουλειά!!



   Συμβαίνει η The Real να είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου μάσκαρα, οπότε μπορώ να ξεχωρίσω αν η Absolute Lashes μπορεί να τη συναγωνιστεί ή όχι. Αρχικά το σχήμα από το βουρτσάκι είναι ολόιδιο, δεν υπάρχει καμία εμφανής διαφορά. Είναι φτιαγμένο από σιλικόνη και έχει ομοιόμορφες τριχούλες, πιο μακριές στο κέντρο που μικραίνουν προς τις άκρες. Δίνει αρκετό όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες και τις διαχωρίζει άψογα χωρίς να τις κολλάει μεταξύ τους. Μπορείς να την εφαρμόσεις πανεύκολα, αποφεύγοντας τις μουτζούρες. Το έντονο μαύρο χρώμα της, σου εξασφαλίζει ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα στο βλέμμα σου!! Η μάσκαρα έμεινε στη θέση της καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να πέσουν κομματάκια στο πρόσωπο μου και χωρίς να αλλοιωθεί καθόλου το αρχικό αποτέλεσμα. Όταν γύρισα σπίτι αφαιρέθηκε πολύ εύκολα με το καθαριστικό των ματιών μου.



   Σε σύγκριση με την The Real μπορώ να πω ότι η μάσκαρα της Benefit δίνει λίγο παραπάνω όγκο αλλά και η w7 με μια στρώση παραπάνω μπορεί να πετύχει ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα, που σίγουρα αξίζει τη διαφορά τιμής που έχουν τα δύο προϊόντα.

   Κλείνοντας το μόνο που έχω να πω είναι ότι αυτή η μάσκαρα ανεξαρτήτως αν είναι dupe της The Real αξίζει απίστευτα. Δίνει ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα και το γεγονός ότι κοστίζει μόνο 5€ σίγουρα αποτελεί μια καλή αφορμή για να τη δοκιμάσετε. Εγώ σίγουρα θα την αγοράσω ξανά!!!!

 Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου!!!
   

4 σχόλια:

  1. Λίγο παραπάνω τα ψάξεις, τελικά ανακαλύπτεις θησαυρούς!
    Μου άρεσε η παρουσίαση σου. :) Μοιάζουν όντως με της Benefit.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Με λίγο ψάξιμο και πολλές δοκιμές πάντα θα βρεις κάτι πολύ καλό που θα σ' ενθουσιάσει!! Η εταιρεία έχει αρκετά προϊόντα που μοιάζουν με της Benefit!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Το βουρτσάκι φαίνεται πραγματικά πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνει πολύ καλή δουλειά παίρνοντας μόνο την ποσότητα που χρειάζεσαι και διαχωρίζει τις βλεφαρίδες τέλεια!!! Φιλάκια Δέσποινα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου