Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

25/6/15

Wilkinson Sword Intuition Naturals

   Είναι καλοκαίρι και για εμένα είναι η εποχή που τα πόδια μου ταλαιπωρούνται περισσότερο από ποτέ, εξαιτίας του καθημερινού ξυρίσματος. Έχω αρκετά ευαίσθητο δέρμα και το συχνό ξύρισμα μου προκαλεί ερεθισμούς. Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα ν' αγοράσω τη ξυριστική μηχανή Wilkinson Sword Intuition Naturals.



   Το καλύτερο σημείο της και φυσικά αυτό που με ώθησε να τη δοκιμάσω είναι το ενσωματωμένο σαπούνι, με βασικά συστατικά, την Aloe Vera και την Vitamin E.
Αφρίζει αμέσως και έτσι δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις κανένα άλλο προϊόν για να σε διευκολύνει κατά τη διαδικασία του ξυρίσματος. Δεν αφυδατώνει την επιδερμίδα μου όπως τα κοινά σαπούνια αλλά αντιθέτως την αφήνει απίστευτα λεία και απαλή ενώ ταυτόχρονα νιώθεις την καταπραϋντική του δράση. Η μυρωδιά του σαπουνιού είναι ανεπαίσθητη και όχι κάτι το ιδιαίτερο.



   Χάρη στις τέσσερις λεπίδες της, που κινούνται προς τα πάνω ή προς τα κάτω, σου επιτρέπει βαθύ ξύρισμα, κάνοντας πολύ καλή δουλειά, ακόμα και με τις πολύ κοντές τρίχες. Το βασικότερο όμως είναι ότι αποφεύγεις τα επώδυνα κοψίματα που σου δημιουργούν τα απλά ξυραφάκια και δε χρειάζεται να το αντικαταστήσεις μετά από 1-2 φορές χρήσης.



   Αυτό που παρατήρησα και μου έκανε πολύ θετική εντύπωση, είναι ότι το σαπούνι λειτουργεί ως ένας τέλειος τρόπος, για να καταλάβεις πότε το ξυραφάκι σου θέλει άλλαγμα. Όταν το σαπούνι βρίσκεται στα τελειώματα του, μπορείς να διαπιστώσεις εύκολα, ότι και οι λεπίδες του ξυραφιού σου χρειάζονται αλλαγή. Εμένα μου κράτησε γύρω στις 40 ημέρες. Και βέβαια δε χρειάζεται να πάρεις ξανά τη μηχανή αφού υπάρχουν τ' ανταλλακτικά!! 

  Το μέγεθος της ξυριστικής μηχανής είναι αρκετά ογκώδες, καθώς μοιάζει περισσότερο με αποτριχωτική μηχανή και λιγότερο με τα συνηθισμένα ξυραφάκια. Προς μεγάλη μου έκπληξη όμως με βόλεψε πάρα πολύ εκτός βέβαια από την περιοχή του μπικίνι!! Η εργονομική της σχεδίαση έχει ως αποτέλεσμα να τη νιώθω πολύ σταθερή στα χέρια μου, χωρίς να γλιστράει ενώ ταυτόχρονα είναι και πολύ ελαφριά. Δυστυχώς όμως το μέγεθός της δε βοηθάει καθόλου σε περίπτωση που θέλεις να τη πάρεις μαζί σου σε κάποιο ταξίδι.



   Μαζί με την μηχανή, στη συσκευασία υπάρχει και μια πλαστική υποδοχή από αυτές που κολλάνε στα πλακάκια του μπάνιου, έτσι ώστε να την έχετε πάντα αποθηκευμένη στη θέση της, καθώς και ένα πλαστικό κάλυμμα που τοποθετείται πάνω στο σαπούνι, για να διατηρείται στεγνό και καθαρό μετά από κάθε χρήση. 

  Η τιμή της είναι στα 8,99€ που πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή τιμή για όλα όσα προσφέρει και αργότερα μπορείς ν' αγοράζεις μόνο τ΄ ανταλλακτικά που θα σου κοστίζουν φθηνότερα.

 Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου!!!



2 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν και οι μηχανές και τα ξυραφάκια που εχουν είτε σαπούνι όπως το δικό σου είτε aloe vera για ενυδάτωση :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό με το συγκεκριμένο είναι ότι τα έχει και τα δύο οπότε φαντάζεσαι πόσο πιο ευχάριστο και εύκολο γίνεται το ξύρισμα!! Φιλάκια πολλά Κλεονίκη μου!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου