Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

6/6/15

YSL Summer 2015 Saharienne Collection

   Η νέα συλλογή της εταιρείας YSL για το καλοκαίρι 2015 καταφέρνει να μας ταξιδέψει στην γεμάτη χρώματα πόλη του Μαρακές. Υπέροχες υφές, πανέμορφες καλοκαιρινές αποχρώσεις και ένα bronzer με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που θα χαρίσει στην επιδερμίδα σας, την πιο φυσική ηλιοκαμένη όψη!!

    Συγκεκριμένα η σειρά περιλαμβάνει:


   Le Teint Saharienne: Το αγαπημένο μου από τη συλλογή και αυτό που μπήκε αμέσως στη wishlist μου. Αυτό το επαναστατικό bronzer υπόσχεται να μας χαρίσει φυσική ηλιόλουστη λάμψη χωρίς να προσθέτει υπερβολική λάμψη και μειώνοντας την όψη των πόρων. Κυκλοφορεί σε έξι αποχρώσεις για να ταιριάζει σε κάθε χρωματικό τόνο.
   
Couture Palette No12 Mauresques: Μία άκρως καλοκαιρινή παλέτα με υπέροχες ζεστές αποχρώσεις του καφέ, του bronze, του copper και ένα φωτεινό σαμπανιζέ highlight.



Eyeliner Faux Cils Shocking No 2 Majorellle Blue & No 3 Deep Blue & No 4 Deep Green: Έντονες αποχρώσεις του μπλε και του πράσινου που υπόσχονται να φωτίσουν ακόμα περισσότερο τις καλοκαιρινές ημέρες και κυρίως νύχτες μας.




Baby Doll Kiss & Blush No 13 Corail Incandescant: Ζουμερή, καλοκαιρινή απόχρωση που δένει πολύ όμορφα με την μαυρισμένη επιδερμίδα.




 Lip Gloss Volupte No 50 Orange Sagatte & No 107 Bordeaux Saroue: Βαθύ πορτοκαλί  και κόκκινο Βουργουνδίας, δύο έντονα lip gloss με αρκετό shimmer.


La Laque Couture Nails – No 61 Brun Henne & No 62 Jaune Babouche: Αν και λάτρης του κόκκινου, πρέπει να ομολογήσω ότι αυτό το πολύ ζεστό κίτρινο δεν θα έπρεπε να λείπει από μια συλλογή εμπνευσμένη από το Μαρακές.


Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την συλλογή;;;


Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου!!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα προιόντα. Το κίτρινο βερνίκι είναι πολύ ιδιαίτερο .. φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμένα το κίτρινο μου κίνησε την περιέργεια. Θέλω πολύ να πάω να το ελέγξω από κοντά!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου