Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

29/7/15

Anti -Thermal Water Mist by Frezyderm

  Το Anti-Thermal Water Mist της Frezyderm, στηρίζεται στις ιδιότητες της Ακακίας που προσφέρει ενεργή κυτταρική ενυδάτωση και στο εκχύλισμα από φύκια που έχει αντιοξειδωτική δράση, που όσο αυξάνεται η θερμοκρασία αυξάνεται και η προστασία που παρέχει από τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύοντας τη φυσική άμυνα του δέρματος.
   Με το  Anti-Thermal Water Mist το δέρμα προσαρμόζεται στην αύξηση της θερμοκρασίας, η φυσική του άμυνα ενισχύεται, η ακεραιότητα του επιδερμικού φραγμού διατηρείται και η διαδικασία της φωτογήρανσης παρεμποδίζεται.




  Το δοκίμασα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε που ήμουν όλη μέρα στην παραλία, κάτω από το ζεστό ήλιο. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι ανήκει στα απαραίτητα προϊόντα, για όποιον ετοιμάζεται να ξεκινήσει τις καλοκαιρινές του διακοπές. Καταπραΰνει και ανακουφίζει άμεσα την αφυδατωμένη επιδερμίδα από τη ζέστη και τον ήλιο και προσφέρει την ενυδάτωση που χρειάζεσαι εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Προσωπικά το χρησιμοποίησα αρκετές φόρες κατά την διάρκεια της ηλιοθεραπείας, μόνο και μόνο για να νιώσω αυτήν την απερίγραπτη αίσθηση δροσιάς που σε κατακλύζει. Μου άρεσε πάρα πολύ σαν προϊόν και το βρήκα πολύ εύχρηστο, γι' αυτό και έχει κερδίσει επάξια τη θέση του στην τσάντα παραλίας μου, έτσι ώστε να το έχω ανά πάσα στιγμή δίπλα μου, για να το χρησιμοποιήσω είτε για να επαναφέρω την υγρασία της επιδερμίδας μου, είτε για να καθαρίσω το πρόσωπο μου από το αλάτι, μετά από μια βουτιά στην θάλασσα, είτε απλά για να δροσιστώ. Έχει ένα πάρα πολύ ελαφρύ και διακριτικό άρωμα ενώ είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Δεν περιέχει parabens.



    Η συσκευασία του είναι πολύ ιδιαίτερη και πρωτότυπη σχεδιαστικά. Προσφέρει ομοιόμορφο ψεκασμό. Το μέγεθος του μπουκαλιού είναι μεγάλο αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα, αφού η τσάντα της παραλίας είναι μεγαλύτερη, για να μπορούμε να κουβαλάμε μαζί μας όλα όσα μπορεί να χρειαστούμε. Σίγουρα για ένα ταξίδι θα προτιμούσα να υπήρχε και μια μικρότερη συσκευασία και η αντλία ψεκασμού ν' ασφαλίζει. 
  Χρησιμοποιήστε το Anti-Thermal Water Mist, ψεκάζοντας το απευθείας σε πρόσωπο και σώμα, όσες φορές νιώθετε την ανάγκη για ενυδάτωση. Προσοχή εάν έχετε εφαρμόσει αντηλιακό ψεκάστε το μετά από 15- 20 λεπτά. Διατίθεται σε συσκευασία των 300ml και η ενδεικτική λιανική τιμή του είναι 16,11€ αλλά μπορείς να το αγοράσεις με έκπτωση σε κάποιο φαρμακείο.


  Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Frezyderm ή τη σελίδα της στο Facebook εδώ.


  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία που μου έστειλε Anti-Thermal Water Mist, έτσι ώστε να μπορέσω να το δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας.

Αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο FacebookTwitter και bloglovin '
Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

4 σχόλια:

  1. Υπέροχη παρουσίαση. Εξαιρετικό προϊόν, must have για το καλοκαίρι ακόμη και στην πόλη. xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Και εγώ το αγάπησα και όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία τόσο πιο απαραίτητο μου γίνεται!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!! Που να το χρησιμοποιήσεις κιόλας!!! :)))

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου