Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

3/7/15

Review Kiten Beauty OphthalmoCosmetics

Καλημέρα κορίτσια μου!!!


   Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για τα οφθαλμοκαλλυντικά Kiten Beauty. Η εταιρεία πριν περίπου 2 εβδομάδες μου έστειλε ένα δεματάκι που περιείχε δύο κουτάκια Δάκρυα Ομορφιάς Kiten Beauty και ένα κουτάκι Navi Ocular Patch για τα μάτια και ομολογώ ότι τα δοκίμασα με πολύ μεγάλη περιέργεια και ενθουσιασμό!! Πάμε να δούμε τι κάνουν και πως μου φάνηκαν;;





Δάκρυα ομορφιάς Kiten Beauty

   Τα δάκρυα ομορφιάς είναι σταγόνες ματιών, που  περιέχουν ένα σύνολο ενυδατικών και προστατευτικών στοιχείων, μεταξύ των οποίων και το μοναδικό Υαλουρονικό Οξύ ( 0,2%), που αλληλεπιδρά με τη φυσική βλεννογόνο στοιβάδα του δακρυϊκού φιλμ και δημιουργεί ένα τεχνολογικά αναπτυγμένο σύστημα, το οποίο διατηρεί την υγρασία και άλλους απαλυντικούς παράγοντες στην επιφάνεια του ματιού, ενώ χάρη στις ισχυρές, αντιοξειδωτικές του ιδιότητες, καταπολέμα τις ελεύθερες ρίζες που ευθύνονται για το εκφυλισμό των κυττάρων και την πρόωρη γήρανση.






   Το καθημερινό μακιγιάζ και οι πολλές ώρες στον υπολογιστή μόνο καλό δεν κάνουν στα μάτια μου. Πάντα με θυμάμαι να παραπονιέμαι κατά τη διάρκεια της ημέρας για κουρασμένα, ευαίσθητα μάτια και κάποιες άλλες πιο "τυχερές" για σπασμένα αγγεία!! Γι' αυτό και είδα τις σταγόνες με πολύ θετική διάθεση και ευτυχώς δε διαψεύστηκα. Από την πρώτη επαφή νιώθεις την υγρασία των ματιών σου να επανέρχεται και σταματά η ενοχλητική αίσθηση ξηρότητας. Η ανακούφιση που νιώθεις είναι μοναδική και χαίρομαι που η χρήση τους είναι καθημερινή και μάλιστα πολλές φορές μέσα στην ήμερα. Εγώ χρησιμοποιούσα τις σταγόνες 2-3 φορές την ημέρα και συγκεκριμένα σίγουρα μια το πρωί πριν το μακιγιάζ των ματιών μου και μια το βράδυ αφού τελείωνα με το ντεμακιγιάζ μου και μερικές φορές κατά τη διάρκεια, όταν ένιωθα τα μάτια μου πολύ κουρασμένα!! Για όλο αυτό το διάστημα που χρησιμοποιώ τις σταγόνες δεν παρατήρησα κανένα σπασμένο αγγείο. 






   Το κάθε κουτάκι περιέχει 20 φιαλίδια συσκευασμένα ανά πεντάδα σε τέσσερα φακελάκια. Κάθε φιαλίδιο μπορεί και ξανακλείνει έτσι ώστε να έχεις την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσεις ξανά, εντός 12 ωρών. Το προϊόν είναι κατάλληλο και για όσους φοράνε φακούς επαφής. Η τιμή της κάθε συσκευασίας είναι γύρω στα 13€-14€.


Navi Ocular Patch


  Επίθεμα Υδρογέλης με κρυογονική δράση και φυσικά δραστικά συστατικά. Ενυδατώνει και προστατεύει τα μάτια και τα βλέφαρα. Τα βασικά συστατικά των επιθεμάτων είναι η ευφρασία γνωστή για την αντιφλεγμονώδης δράση της, η κουρκουμίνη και η καλέντουλα  με την αντιοξειδωτική τους δράση, η αλόη και η πανθενόλη με την επουλωτική τους δράση, το χαμομήλι με την καταπραϋντική και επουλωτική του δράση και το tee tree oil.




   Η πρώτη μου δουλειά όταν τα πήρα ήταν να τα τοποθετήσω στο ψυγείο για ν' αυξηθεί η κρυογονική δράση των επιθεμάτων. Όταν αποφάσισα να τα δοκιμάσω, τα έβγαλα από το ψυγείο και τα τοποθέτησα κατευθείαν στα βλέφαρα μου. Εφάρμοσαν τέλεια και από το πρώτο λεπτό ένιωσα δροσιά και ανακούφιση. Τα κράτησα για 20 λεπτά περίπου και πραγματικά η διαδικασία ήταν πολύ χαλαρωτική και αναζωογονητική. Μετά από την αφαίρεση τους, τα μάτια μου έδειχναν πιο ξεκούραστα και ενυδατωμένα. Το προϊόν είναι κατάλληλο και για όσους φοράνε φακούς επαφής. Κάθε συσκευασία περιλαμβάνει 14 επιθέματα δηλαδή 7 ζευγάρια  μιας χρήσεως.





Για περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ ή τη σελίδα της στο Facebook εδώ

 Εσάς πως σας φάνηκαν;; Έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο;;

Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου