Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

17/7/15

Wet n Wild Coverall (Cream Foundation & Pressed Powder & Primer)

   Όλες κατά καιρούς ψάχνουμε για οικονομικά προϊόντα, που θα μας κάνουν να δείχνουμε αψεγάδιαστες χωρίς να έχουμε ξοδέψει μια περιούσια!!! Γι΄αυτό σήμερα θα σας μιλήσω για τα προϊόντα Wet n Wild και συγκεκριμένα για τη σειρά Coverall για το πρόσωπο.







Wet 'n' Wild Coverall Cream Foundation









   Αγόρασα αυτό το προϊόν στην απόχρωση light/medium. Σαν χρώμα είναι λιγάκι σκούρο για τον κανονικό μου τόνο δέρματος, αλλά το επέλεξα λόγω καλοκαιριού που το δέρμα μας μαυρίζει, οπότε θέλουμε ένα foundation σίγουρα ένα τόνο ποιο σκούρο. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό ένα foundation το οποίο θα καλύπτει τις ατέλειες χωρίς να δείχνει βαρύ και αυτό ακριβώς κάνει!!! Με την πρώτη στρώση σου προσφέρει μέτρια κάλυψη και μπορείς να συνεχίσεις με δεύτερη έτσι ώστε να χτίσεις μια πλήρη κάλυψη αλλά εγώ προτιμώ να σταματάω στο πρώτο βήμα, αφού το αποτέλεσμα είναι παραπάνω από ικανοποιητικό!! Απλώνεται ομοιόμορφα χωρίς να στέκεται στα ξηρά σημεία του προσώπου. Το τελείωμα του είναι πολύ φυσικό και ημι-ματ, αλλά θεωρώ ότι αν έχεις λιπαρή επιδερμίδα όπως εγώ, θα χρειαστείς σίγουρα και μια πούδρα για να το σταθεροποιήσεις!! Η διάρκεια του είναι απίστευτα καλή και μάλιστα σε συνθήκες ζέστης. Η συσκευασία του είναι απλή. μικρή και ανθεκτική για να μπορείς να την έχεις πάντα μαζί σου. Το προϊόν βγαίνει από ένα άνοιγμα που δεν είναι τόσο μικρό, οπότε θέλει λίγο προσοχή στην πίεση που θα ασκήσουμε. Προτιμώ να το εφαρμόζω με πινέλο αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει, είτε με σφουγγαράκι είτε με τα δάχτυλα μας. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 29,6 ml  και η τιμή του είναι 4,99€ που συμφέρει πάρα πολύ σε σχέση με την απόδοση του.




Wet 'n' Wild Coverall Pressed Powder












   Η πούδρα της σειράς έρχεται σε μια μικρή, ορθογώνια, πλαστική συσκευασία, χρώματος μαύρου, μ' ένα στρογγυλό διάφανο "παραθυράκι"  όπου μπορείς να δεις το προϊόν και την απόχρωση του. Στο εσωτερικό της συσκευασίας, στο κάτω μέρος της, υπάρχει ένα λευκό σφουγγαράκι που θα σε βοηθήσει στην εφαρμογή της πούδρας σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Η υφή της είναι πολύ απαλή και λεία και γι' αυτό θέλει προσοχή όταν την εφαρμόζεται με πινέλο, γιατί δημιουργεί αρκετή σκόνη. Είναι πάρα πολύ ελαφριά και δεν βαραίνει το πρόσωπο. Επίσης δεν εισχωρεί στους πόρους με το πέρασμα της ώρας. Χωρίς τη βοήθεια ενός foundation παρέχει μικρή κάλυψη ενώ σε συνδυασμό μ' αυτό, αφήνει ένα ομοιόμορφο, ματ τελείωμα που διαρκεί αρκετές ώρες ακόμα και σε πολύ λιπαρές επιδερμίδες. Δεν περιέχει άρωμα οπότε είναι ιδανική και για όσες έχουν ευαίσθητο δέρμα. Επέλεξα την απόχρωση Light που πιστεύω ότι είναι καλή για κανονικούς τόνους δέρματος. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 7,5gr και η τιμή της είναι 3,99€.



Wet 'n' Wild Coverall Primer






  Το Primer είναι το καινούριο προϊόν που έρχεται να συμπληρώσει τη σειράς Coverall της Wet n Wild. Σύμφωνα με την εταιρεία υπόσχεται να βελτιώσει την όψη των πόρων, να απαλύνει τις λεπτές γραμμές, να δώσει ομοιομορφία στο τόνο της επιδερμίδας και να κάνει το δέρμα πιο λαμπερό και φωτεινό. Είναι ένα λευκό κρεμώδες gel που απορροφάται πολύ εύκολα από την επιδερμίδα και την αφήνει ενυδατωμένη, καθώς την προετοιμάζει κατάλληλα για να δεχθεί το foundation. Έχει σαν βάση του, τη σιλικόνη, αλλά δεν είναι τόσο παχύρρευστο όσο άλλα primer σιλικόνης που έχω δοκιμάσει, αντιθέτως είναι πολύ ελαφρύ. Επειδή είχα συνηθίσει να χρησιμοποιώ διάφανα primer όταν είδα το έντονο λευκό χρώμα φοβήθηκα ότι θα μου αφήσει λευκά μπαλώματα όπως ορισμένα αντηλιακά αλλά όταν ξεκινάς να το εφαρμόζεις εισχωρεί στο δέρμα και εξαφανίζεται. Μετά την εφαρμογή, το δέρμα μου είναι πάρα πολύ απαλό και λείο , οι πόροι στα μαγουλά μου έχουν βελτιωθεί αρκετά, όπως επίσης και οι μικρές λεπτές γραμμές. Δεν παρατήρησα κάποια ομοιομορφία στο τόνο του δέρματος μου ή λάμψη της επιδερμίδας μου. Η συσκευασία του είναι ίδια μ' αυτή του foundation και το μόνο που αλλάζει είναι το χρώμα της. Έχει ένα πολύ ευχάριστο άρωμα. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 25ml  και η τιμή του είναι 5,99€



  Τα προϊόντα  Wet n Wild είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο σύνολο των καταστημάτων καλλυντικών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να γραφτείτε στη σελίδα της Wet n Wild Greece στο  Facebook.


  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Skouras Cosmetics  που μου έστειλε την πούδρα και το primer έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας.

Αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο Facebook, Twitter και bloglovin '

Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!


2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο ποστ :) Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν της Wet 'n Wild, αλλά με έβαλες σε σκέψεις!

    Φιλάκια,
    Αγγελική από www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να δοκιμάσεις!!! Είναι πολύ αξιόλογη εταιρεία και με πολύ οικονομικές τιμές!!! Σ' ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου