Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

25/7/15

Wet n Wild Megaslicks Balm Stain

  Συνήθως κάθε μέρα φοράω και διαφορετικό χρώμα κραγιόν στα χείλη μου!! Τον τελευταίο καιρό όμως έχω κολλήσει με δυο υπέροχα προϊόντα που δε μπορώ να τ' αποχωριστώ!! Οι αποχρώσεις Coral of the Story και Made You Pink από τη σειρά Megaslicks Balm Stain της Wet n Wild έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον μου!!




  Η σύνθεση του είναι εμπλουτισμένη με Acai Palm Oil που κρατάει ενυδατωμένα τα χείλη για ώρες. Η υφή του είναι κρεμώδης και όταν το εφαρμόζεις γλιστράει πάνω σ' αυτά και απλώνεται πολύ εύκολα.
Αφήνουν αρκετό χρώμα και δίνουν μεγαλύτερη ένταση με δυο - τρία περάσματα παραπάνω. Τα χείλη δείχνουν πιο ζουμερά και λεία ενώ αποκτούν μια νεανική λάμψη. Για όλες εσάς που θέλετε τα χείλη σας λαμπερά, αλλά δε σας αρέσει η υφή του lipgloss, τότε τα lip balm stain δημιουργήθηκαν για εσάς. Το αποτέλεσμα αυτό διαρκεί αρκετά αφού ακόμα και όταν έχει φύγει το προϊόν ή το σκουπίσετε πάντα μένει ένα ελαφρύ χρώμα στα χείλη. Το χρώμα αυτό φεύγει αμέσως όταν χρησιμοποιήσετε κάποιο προϊόν ντεμακιγιάζ.  










Το χρώμα που μένει ακόμα και όταν σκουπίσετε το προϊόν


  Η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη και μοιάζει με πολύ χοντρό μολύβι. Κάθε συσκευασία έχει το χρώμα της απόχρωσης του lip balm stain και το ασημένιο κομμάτι στο πίσω μέρος αυτής γυρίζει έτσι ώστε να λάβουμε περισσότερο προϊόν. Δε χρειάζεται ξύσιμο. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 3gr και η τιμή του είναι 3.99€.





  Και οι δύο αποχρώσεις ανήκουν στα νέα χρώματα που κυκλοφόρησε η εταιρεία για την άνοιξη - καλοκαίρι 2015. Τα υπόλοιπα είναι τα εξής: See if I carrot,  Red-ioactive, Truffle in paradise και Caffeine fix. 

  Από τα χρώματα που επέλεξα εγώ, το Coral of the Story είναι ένα πολύ καλοκαιρινό ροζ-κοράλλι και το  Made You Pink ένα πολύ όμορφο ροζ-μωβ. Και τις δύο αποχρώσεις τις λάτρεψα!! Είναι ιδανικές για τις καθημερινές μου βόλτες και φυσικά για τις ημέρες στην παραλία. Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε πως δείχνουν φορεμένα στα χείλη.

Coral of the Story








Made You Pink







  Προσωπικά δε βλέπω την ώρα ν' αγοράσω και τις άλλες αποχρώσεις της σειράς Megaslicks Balm Stain. Έχουν πολύ καλή διάρκεια και διατηρούν την υγρασία στα χείλη για πολλές ώρες!! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;;;

  Τα προϊόντα  Wet n Wild είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο σύνολο των καταστημάτων καλλυντικών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για  τα νέα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να γραφτείτε στη σελίδα της Wet n Wild Greece στο  Facebook.


  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Skouras Cosmetics  που μου έστειλε την απόχρωση Made you Pink έτσι ώστε να μπορέσω να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας. Η απόχρωση Coral of the Story είναι αγορασμένη με δικά μου χρήματα.

Αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο FacebookTwitter και bloglovin '



Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου