Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

11/7/15

Yes To Tomatoes for Combination Skin

Καλησπέρα κορίτσια μου!!!

   Αρκετές μπορεί να γνωρίζετε την εταιρεία Yes To αφού είχε κάνει την εμφάνιση της στην ελληνική αγορά, μέσω των καταστημάτων Sephora. Πρόκειται για μία εταιρεία που τα προϊόντα της είναι φυσικά και δεν περιέχουν parabens, petroleum, SLS, phthalates, silicones και άλλα δυνητικά επιβλαβή συστατικά. Επίσης δε δοκιμάζονται σε ζώα. Η εταιρεία κυκλοφορεί έξι εξειδικευμένες σειρές, τη Yes To Carrots για κανονικό προς ξηρό δέρμα, τη Yes To Cucumbers για κανονικά ή ευαίσθητα δέρματα, τη Yes To Tomatoes για μεικτά ή λιπαρά δέρματα με τάση ακμής, τη Yes To Blueberries για ώριμες επιδερμίδες, τη Yes To Grapefruit για δέρματα με χρωματική ανομοιομορφία και κηλίδες και τη Yes To Coconut για υπερβολικά ξηρές επιδερμίδες.




   Πάντα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο προϊόν από τη Yes To Tomatoes αλλά τελικά επέλεξα να δώσω την ευκαιρία σ' όλη τη σειρά για το πρόσωπο, να μου αποδείξει ότι μπορεί να κάνει αυτό που υπόσχεται. Πάμε να δούμε, τα κατάφερε;;;

Yes To Tomatoes Daily Clarifying Cleanser




  Δυστυχώς είναι το προϊόν που πραγματικά μ' απογοήτευσε πάρα πολύ!! Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ δε νιώθω το πρόσωπο μου αρκετά καθαρό. Διώχνει τη λιπαρότητα αλλά μέχρι εκεί!! Επίσης αν και καθαριστικό προσώπου σε μορφή gel δημιουργεί ελάχιστο έως καθόλου αφρό και αυτό για εμένα είναι πολύ μεγάλο μείον. Το άρωμα του είναι αρκετά έντονο για φυσικό προϊόν, μυρίζει περισσότερο σαν body lotion, ωραία μεν έντονα δε. Το μόνο θετικό του για εμένα είναι η συσκευασία του που είναι πολύ όμορφη με την εικόνα της ντοματούλας στο πάνω μέρος της. Σίγουρα δε θα το αγοράσω ξανά και ούτε θα το πρότεινα σ' εσάς, υπάρχουν πολύ πιο οικονομικά καθαριστικά που κάνουν τη δουλειά τους πολύ καλύτερα. Η ποσότητα της κάθε συσκευασία είναι 90ml και η τιμή του είναι περίπου 11€-12€



Yes To Tomatoes Daily Balancing Moisturiser




  Με την κρέμα προσώπου τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα!! Η υφή της είναι αρκετά παχύρρευστη και αυτό με φόβισε αρκετά στην αρχή, όταν όμως τη δοκίμασα στο πρόσωπο μου έμεινα έκπληκτη από το πόσο άμεσα απορροφήθηκε. Ενυδατώνει και τρέφει το δέρμα, αφήνοντάς το πολύ απαλό. Είναι μια κρέμα που μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις πρωί-βράδυ, χωρίς περιορισμό. Επίσης μη ξεχνάμε ότι περιέχει 97% φυσικά συστατικά. Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα της κρέμας είναι η συσκευασία της και δεν εννοώ η εμφάνιση της, αλλά το πρακτικό σωληνάριο με την αντλία. Δημιουργεί τις τέλειες συνθήκες υγιεινής και σίγουρα το προτιμώ, από ένα βαζάκι οπού θα πρέπει κάθε φορά να χρησιμοποιώ εφαρμοστή, τον οποίο θα πρέπει να πλύνω μετά. Λόγω της παχιάς σύνθεσης της, χρειάζεται μόνο μισό πάτημα και αυτό σημαίνει οικονομία και περισσότερη διάρκεια!! Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω, είναι το άρωμα της το οποίο μιμείται αυτό του καθαριστικού αλλά όχι με την ίδια ένταση. Η ποσότητα της συσκευασίας είναι 50ml και η τιμή της είναι γύρω στα 16€-17€.


Yes To Tomatoes Daily Pore Scrub




  Το αγαπώ!!! Με σπόρους από μάνγκο και μπαμπού, κάνει μια από τις καλύτερες απολεπίσεις που έχω δοκιμάσει!! Οι κόκκοι που περιέχει δεν είναι καθόλου σκληροί και αφήνουν την επιδερμίδα ανανεωμένη, λεία και απίστευτα καθαρή!! Το γεγονός ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί καθημερινά, μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση, γιατί συνήθως σε πρόσωπα με ακμή δε συνίσταται το scrub τόσο συχνά, βέβαια εγώ για να είμαι ειλικρινής, το χρησιμοποιώ μέρα παρά μέρα και είναι πολύ αποτελεσματικό. Το συγκεκριμένο είναι τόσο ευγενικό με την επιδερμίδα, που πραγματικά το απολαμβάνω και φαίνεται στο πρόσωπο μου και στον τρόπο που στρώνει το foundation μου αμέσως μετά. Ένιωσα διαφορά στους πόρους αλλά και στα σπυράκια μου, που δείχνουν αισθητά καλύτερα εξαιτίας του σαλικυλικού οξέος. Η μυρωδιά του είναι πιο φυσική και καθόλου έντονη, όπως ισχύει με τα δύο προηγούμενα προϊόντα. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 110ml και η τιμή του είναι περίπου 11€-12€.



Yes To Tomatoes Clearing Facial Mask




  Είναι το αγαπημένο μου προϊόν της σειράς και αυτό γιατί κάνει αυτό ακριβώς που υπόσχεται!! Καθαρίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα, ενώ επαναφέρει την αρχική της ισορροπία, χάρη στο Λυκοπένιο της ντομάτας. Ενθουσιάζομαι κάθε φορά με το πόσο μαλακό, φωτεινό και πιο "σφιχτό" είναι το δέρμα μου μετά από κάθε εφαρμογή!! Είναι μια αρκετά παχιά κρέμα που απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα, δημιουργώντας μια πολύ λεπτή αλλά πυκνή στρώση που προσωπικά λατρεύω, την κρατάω περίπου 5-7 λεπτά και μετά την αφαιρώ με χλιαρό νερό. Τη χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα. Η μυρωδιά της είναι αισθητή αλλά ευχάριστη. Σύμφωνα με την ποσότητα προϊόντος που χρησιμοποιώ κάθε φορά, πιστεύω ότι είναι αρκετή για 12-15 εφαρμογές. Η συσκευασία της είναι αρκετά βολική καθώς είναι πολύ μικρή αλλά κάτι πρέπει να κάνουν με την ταινία ασφαλείας, που δεν άνοιγε με τίποτα και στο τέλος την έσκισα με μαχαίρι και πάλι ζορίστηκα για να την αφαιρέσω. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 50ml και η τιμή της είναι περίπου 16€-17€.


   Θα καταλάβατε ότι αγάπησα την πλειοψηφία των προϊόντων της σειράς Yes To Tomatoes. Το Scrub και τη μάσκα, σας τα συστήνω ανεπιφύλακτα, είναι δύο προϊόντα που αξίζουν σίγουρα την προσοχή σας. Η ενυδατική κρέμα είναι πολύ καλή αλλά όχι κάτι το διαφορετικό, ενώ το καθαριστικό προσώπου είναι απαράδεκτο για εμένα!!



Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου!!!



2 σχόλια:

  1. Είναι μια εταιρία που θέλω πάρα πολύ να δοκιμάσω και πιο πολύ την σειρά με το αγγούρι. Οι τιμές είναι καλές για φυσικά προϊόντα αλλά αν βάλει κάποια έκπτωση σίγουρα θα πάω να αγοράσω κάποιο και ελπίζω να βγει καλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν έχεις ευαίσθητο δέρμα, η σειρά με το αγγουράκι θα σε βολέψει!! Το Feelunique βγάζει μερικές φορές εκπτώσεις στα Yes To!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου