Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

5/8/15

Shiseido UV Protective Compact Foundation SPF30

   Λατρεύω το UV Protective Compact Foundation SPF30 της εταιρείας Shiseido  και είναι η πρώτη μου επιλογή με το που ξεκινάει και ζεσταίνει ο καιρός.



    Είναι από τα λίγα προϊόντα που η βάση τους είναι πραγματικά σε μορφή σκόνης, με αποτέλεσμα να τη νιώθεις πολύ ελαφριά, αφού αφήνει το δέρμα σου ν' αναπνέει,  χωρίς να το βαραίνει και να το κάνει να δείχνει υπερβολικά μακιγιαρισμένο!!!
Το αποτέλεσμα είναι τελείως ματ, σαν να έχετε φορέσει μια πούδρα που απορροφάει την λιπαρότητα αλλά ταυτόχρονα έχει τη μεγαλύτερη κάλυψη που έχετε δει ποτέ σε πούδρα. Δε φράζει τους πόρους και το προϊόν δε συσσωρεύεται σ' αυτούς. Αγαπώ το πόσο γρήγορα και εύκολα εφαρμόζεται, χωρίς να σπαταλάς πολύτιμο χρόνο από τις καλοκαιρινές σου εξορμήσεις!!! 




   Χάρη στον  δείκτη προστασίας του (SPF 30), σου προσφέρει υψηλή προστασία από τον ήλιο προστατεύοντας σε, από τις βλαβερές ακτίνες UVA/UVB. Με μια μοναδική SuperVeil-UV 360TM τεχνολογία καταπολέμα και βοηθά στην μείωση του κινδύνου της φωτογήρανσης ενώ  είναι σχεδιασμένο με ProfenseCELTM, ένα σύμπλεγμα συστατικών που εμποδίζει την κυτταρική βλάβη στο DNA που προκαλείται από τις ακτίνες UVA / UVB.




   Η συσκευασία του είναι πολύ ελκυστική και πρακτική . Αποτελείται από δύο ξεχωριστές θήκες που κρατάνε καθαρό το προϊόν και το σφουγγαράκι του, αφού δεν έρχονται σε επαφή μεταξύ τους και από έναν καθρέφτη για να μπορείς να ανανεώνεις οποιαδήποτε στιγμή το μακιγιάζ σου, όπου και αν βρίσκεσαι!! Το χρώμα της κάθε συσκευασία είναι το απόλυτο καλοκαιρινό χρώμα. Έντονο μπλε της θάλασσας με μια ιδέα ζεστού κίτρινου στο κουμπί ανοίγματος της συσκευασίας.




Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Διατίθεται σε εννιά αποχρώσεις, η δική μου απόχρωση είναι το Medium Ivory. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 12gr και η τιμή της είναι περίπου 39€. 

Ο τέλειος σύμμαχος μου κάθε καλοκαίρι για κάλυψη των ατελειών και ταυτόχρονη προστασία από τον ήλιο!!!

Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

2 σχόλια:

  1. απ' ότι κατάλαβα εμπλούτισαν τις αποχρώσεις τους, μιας και απ' ότι θυμάμαι είχαν μόνο 6. Πραγματικά είναι ένα μοναδικό προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι αποχρώσεις είναι εννιά αλλά τα καταστήματα συνήθως δεν τις έχουν όλες!!! Είναι από τα καλύτερα προϊόντα που κυκλοφορούν!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου