Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

24/8/15

Ventus Beaute Aromatherapy

  Η σειρά καλλυντικών προϊόντων Ventus Beaute Aromatherapy που κυκλοφορεί από την εταιρεία DMB Hellas περιλαμβάνει καλλυντικά που χρησιμοποιούν σαν βασικές πρώτες ύλες, φυτικά και βιολογικά εκχυλίσματα από φρούτα, βότανα και λουλούδια. Παρακάτω θα σας παρουσιάσω μερικά από τα προϊόντα που μου έστειλε η εταιρεία. Πάμε λοιπόν να ξεκινήσουμε!!





  
  Τα πρώτα προϊόντα που δοκίμασα ήταν οι κρέμες χεριών και αυτό γιατί είχα διαβάσει πολύ καλές κριτικές και έτσι δεν ήθελα να περιμένω ούτε λεπτό! Περιέχουν βιολογικά και φυτικά εκχυλίσματα αλόης, καλεντούλας και χαμομηλιού, βιολογικό ελαιόλαδο, αμυγδαλέλαιο, βιταμίνες A, E και F, πρωτείνες σιταριου και μελιού, μετάξι και αλλαντοϊνη. Δοκίμασα τρεις διαφορετικές εκδοχές και συγκεκριμένα την Aloe Vera, την Olive Oil και την Argan Oil. Και οι τρεις κάνουν εξαιρετική δουλειά όσον αφορά τη θρέψη και την ενυδάτωση των χεριών, αφήνοντας το δέρμα απίστευτα απαλό και πραγματικά βελούδινο. Αισθάνεσαι αμέσως την διαφορά ακόμα και αν τα χέρια σου είναι ήδη απαλά. Επίσης απορροφούνται σχετικά γρήγορα, χρειάστηκαν περίπου 3-4 λεπτά. Οι διαφορές που παρατήρησα είναι στην υφή τους όπου η Argan Oil μου φάνηκε πιο παχύρρευστη από τις άλλες δύο και βέβαια στη μυρωδιά τους. Και οι τρεις μυρίζουν υπέροχα αλλά αν έπρεπε να τις βάλω σε μια σειρά η καλύτερη για εμένα θα ήταν η Argan Oil, μετά η Aloe Vera και στο τέλος η Olive Oil καθώς είναι αυτή με την πιο ουδέτερη μυρωδιά!!







   Τα επόμενα προϊόντα που δοκίμασα  είναι το Body Milk και το Body Scrub με Sugar Cream & Pistachio. Το γαλάκτωμα περιέχει βιταμίνη E και αλόη και χάρη σ' αυτά σου προσφέρει την ενυδάτωση που χρειάζεται η επιδερμίδα σου καθημερινά. Η σύνθεση του είναι πολύ ελαφριά, απλώνεται πολύ εύκολα και απορροφάται αμέσως χωρίς ν' αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Το άρωμα του είναι πολύ δροσερό και καλοκαιρινό!! Η συσκευασία του είναι από ανακυκλώσιμο πλαστικό. Στο πάνω μέρος υπάρχει μια αντλία ασφαλείας που θα πρέπει να ανασηκώσεις και να γυρίσεις προς την μεριά που γράφει open, έτσι ώστε να πάρεις την ποσότητα που χρειάζεσαι και να κάνεις το ίδιο προς την άλλη πλευρά, όταν τελειώσεις, για να ασφαλίσεις το προϊόν. Πολύ πρακτική, αν θέλεις να το μεταφέρεις χωρίς ατυχήματα. Χρειάζεται περίπου δύο πατήματα αντλίας για όλο το σώμα.







  Το Scrub σώματος περιέχει φυσικούς κόκκους αμυγδάλου, βιταμίνη Ε, βούτυρο καριτέ καθώς και έλαια ελιάς, αμυγδάλου και καρύδας. Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί οι κόκκοι του είναι διαφορετικού μεγέθους. Υπάρχουν κυρίως μικροί κόκκοι και κάποιοι πιο μεγάλοι που σου χαρίζουν ένα βαθύ καθαρισμό, απομακρύνοντας αποτελεσματικά τα νεκρά κύτταρα, χωρίς όμως να ερεθίζουν την επιδερμίδα σου. Μετά την εφαρμογή το δέρμα είναι πολύ απαλό, τονωμένο και αναζωογονημένο!! Το άρωμα του είναι έντονο αλλά όχι στα δικά μου γούστα, αν και ανήκει στην ίδια σειρά με το γαλάκτωμα, δε μου φάνηκε ότι μυρίζει το ίδιο. Επειδή όμως σαν προϊόν μου άρεσε πάρα πολύ, την επόμενη φορά θα δοκιμάσω το Coco Choco & Raspberry.





  Με το επόμενο προϊόν έχω κολλήσει!! Το serum σιλικόνης για τα μαλλιά είναι το αγαπημένο μου προϊόν απ' όλα όσα δοκίμασα από την εταιρεία Ventus Beaute Aromatherapy. Με βασικά συστατικά το Argan Oil και το ελαιόλαδο περιποιείται  και θρέφει τα μαλλιά, ενώ ταυτόχρονα τα προστατεύει από τη ψαλίδα και το σπάσιμο της τρίχας. Χρειάζεται μόνο λίγες σταγόνες για να δείξουν τα μαλλιά υγιή και λαμπερά. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ότι έχει αρκετά παχύρρευστη σύνθεση και παρόλο αυτά δεν είναι καθόλου λιπαρό, μέσα σ΄ένα λεπτό έχει απορροφηθεί. Σε αντίθεση μ΄άλλες σιλικόνες για τα μαλλιά που έχουν εκείνη την ενοχλητική χημική μυρωδιά, το συγκεκριμένο μυρίζει υπέροχα μ΄ένα ευχάριστο διακριτικό άρωμα. Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους μαλλιών και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά!!




   Για το τέλος άφησα τις μάσκες και το peeling μιας χρήσεως. Όταν μπορώ να επιλέξω ανάμεσα σε φακελάκια και σωληνάριο πάντα προτιμώ τα πρώτα. Θεωρώ ότι είναι πολύ πιο εύχρηστα αφού περιλαμβάνουν ακριβώς την δόση που χρειάζεσαι. Επίσης νιώθεις ότι τα συστατικά της είναι πιο ενεργά λόγω του ότι μόλις ανοίχτηκε. Αρχικά δοκίμασα τη μάσκα προσώπου για βαθύ καθαρισμό με πράσινη άργιλο & Rosa Centifolia που είναι ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες. Δημιούργησε μια παχιά ομοιόμορφη στρώση, που όταν ξεπλύθηκε μετά από 10 λεπτά, άφησε την επιδερμίδα μου πολύ καθαρή. Το δέρμα μου έδειχνε πολύ υγιές και φωτεινό. Υπέροχη μάσκα που σίγουρα θα αγοράσω. Επόμενη μάσκα που δοκίμασα η Ice Mask που όπως καταλαβαίνεται από την ονομασία είναι μια δροσιστική μάσκα κατάλληλη ακόμα και για καθημερινή χρήση. Με βασικά συστατικά το φυτικό κολλαγόνο, το εκχύλισμα Αλόης και χαμομηλιού δροσίζει και αναζωογονεί το δέρμα. Πολύ ήπια μάσκα που είναι ιδανική για να σε ανακουφίσει και να σε χαλαρώσει στο τέλος της ημέρας. Ακόμα μια μάσκα που δοκίμασα ήταν η συσφικτική και ενυδατική μάσκα ματιών με Ginkgo Biloba και αγγούρι για τα μάτια. Η σύνθεσή του σε μορφή κρεμοζελέ είναι ιδανική για την ευαίσθητη και λεπτή περιοχή των ματιών. Χάρη στα συστατικά της, συσφίγγει την περιοχή γύρω από τα μάτια, ενυδατώνοντας την ταυτόχρονα. Το αγγούρι βοηθάει στη μείωση του πρηξίματος και στους μαύρους κύκλους. Τελευταίο άφησα το Soft Facial Scrub με φυσικούς κόκκους Jojoba. Καλό scrub που περιέχει πολύ μικρούς κόκκους jojoba που καθαρίζουν απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την κοκκινίζουν. Ιδανικά για όλου τους τύπους επιδερμίδας.

   Τα προϊόντα  Ventus Beaute Aromatherapy μου άφησαν πολύ θετική εντύπωση. Οτι δοκίμασα ήταν πολύ καλό ποιοτικά και ταιριαζε αμέσως με την επιδερμίδα μου. Εαν έχεις θέμα με τις μυρωδιές υπάρχει μία πάρα πολυ μεγαλη ποικιλία για να διαλέξεις αυτή που θα σου αρέσει περισσότερο. Στα παραπάνω θα προσθέσω και το γεγονός ότι είναι ελληνικά και πολύ οικονομικά. Θέλω πολύ να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα της εταιρείας και θα το κάνω σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία. Τα προϊόντα  Ventus Beaute Aromatherapy μπορείτε να τα βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών, φαρμακεία και super market σ΄όλη την Ελλάδα, ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για  τα νέα της μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ ή τη σελίδας της στο Facebook

   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία DMB Hellas  που μου έστειλε τα προϊόντα της σειράς Ventus Beaute Aromatherapy έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας. 

   Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Μέχρι το επόμενο post, φιλιά!!!   

2 σχόλια:

  1. πολύ ωραιο φαίνεται το σερουμ για τα μαλλιά. To scrvb μου θυμιζει λίγο απο dust and cream με αρκετα λεπτους κοκους. κάνει δουλίτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το serum είναι φανταστικό, κάνει πολύ καλή δουλειά στις άκρες των μαλλιών!! Το scrub περιέχει και πιο μεγάλους κόκκους απλά δεν είναι τόσοι πολλοί όσο οι μικροί, είναι πολύ αποτελεσματικό!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου