Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/8/15

Wet n Wild: Comfort Zone Eyeshadow Palette

   Η  Comfort Zone είναι η πιο δημοφιλής παλέτα της εταιρείας Wet n Wild από τη σειρά Coloricon. Δεν υπάρχει κοπέλα που να μην την έχει ή να μη θέλει να την αποκτήσει και κατά την προσωπική μου άποψη όχι και άδικα!!!



   Η Comfort Zone αποτελείται από οχτώ πολύ όμορφες σκιές, όλες σε γήινες αποχρώσεις του μπεζ, του καφέ και του πράσινου. Η τελευταία σκιά κάτω από τις πράσινες είναι το απόλυτο dupe για το pigment της Mac Blue Brown.
Πάνω σε κάθε σκιά αναγράφεται το σημείο του ματιού που θα ήταν προτιμότερο να χρησιμοποιήσεις τη σκιά. Συγκεκριμένα υπάρχουν, από πάνω προς τα κάτω, 2 για το κόκαλο του φρυδιού (Browbone), δύο για το βλέφαρο (Eyelid), δύο για την κόγχη του ματιού (Crease) και δύο για ορισμό της εξωτερικής γωνίας V (Definer). Στο πίσω μέρος της συσκευασίας υπάρχει και το αντίστοιχο σχέδιο για να χρησιμοποιήσεις, ανάλογα με την ένταση που θέλεις να πετύχεις. Βέβαια όλα τα παραπάνω δε σε δεσμεύουν και σίγουρα μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάθε σκιά, με όποιο τρόπο εσύ προτιμάς, απλώς είναι μια πολύ καλή ιδέα για κάποιον που είναι αρχάριος με το μακιγιάζ. Η παλέτα αυτή θα σου λύσει τα χέρια είτε θέλεις να κάνεις ένα πρωινό είτε ένα βραδινό μακιγιάζ. Ήδη έχω δοκιμάσει όλες τις σκιές και χρωματικά δένουν πολύ ωραία μεταξύ τους. Σύντομα θα σας δείξω και κάποιες προτάσεις μακιγιάζ που θα μπορείτε να κάνετε μόνο με τη συγκεκριμένη παλέτα!! 






  Όλα οι σκιές έχουν πολύ ωραία υφή, είναι αρκετά μαλακές αλλά όχι "αλευρώδεις" και αναμιγνύονται χωρίς καμία δυσκολία μεταξύ τους. Έχουν άριστη απόδοση και γράφουν όλες πολύ έντονα ακόμα και χωρίς την χρήση βάσης από κάτω. Και οι οχτώ σκιές έχουν shimmer οπότε όσες αγαπάτε τις λαμπερές σκιές, βρήκατε την παλέτα σας.



   Η συσκευασία είναι μια απλή πλαστική θήκη, χωρίς κάτι ιδιαίτερο, με διάφανο καπάκι όπου μπορείς να ξεχωρίζεις τις αποχρώσεις της παλέτας σου. Το κλείσιμο του είναι αρκετά καλό και ασφαλή για ταξίδια αλλά η παλέτα χρειάζεται προσοχή γιατί δεν νομίζω ότι θ' άντεχε μια πτώση. Μέσα στην συσκευασία υπάρχει και ένα διπλό πινελάκι που από τη μια μεριά είναι σφουγγαράκι και από τη άλλη ένα λοξό πινελάκι που είναι όμως σκληρό. Η ποσότητα κάθε συσκευασίας είναι 8,5gr και η τιμή της είναι μόνο 5.99€



   Η Comfort Zone είναι μία πολύ οικονομική παλέτα που προτείνω ανεπιφύλακτα σ' όλες σας. Είναι τέλεια για καθημερινή χρήση αλλά και για μια πιο ειδική περίσταση. Αν έχετε σκοπό να αγοράσετε κάποιο προϊόν από την εταιρεία Wet n Wild τότε θα σας συνιστούσα να ξεκινήσετε την συλλογή σας μ' αυτήν την παλέτα και είμαι σίγουρη ότι θα σας γίνει απαραίτητη όπως και σ΄εμένα!!!

   Τα προϊόντα  Wet n Wild είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο σύνολο των καταστημάτων καλλυντικών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να γραφτείτε στη σελίδα της Wet n Wild Greece στο  Facebook.
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Skouras Cosmetics  που μου έστειλε την παλέτα Comfort Zone  έτσι ώστε να μπορέσω να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας. 

   Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Πολυ ομορφη παλέτα, τελεια για μαυρισμενο προσωπο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!! Με τα χρώματα που έχει είναι τέλεια για κάθε εποχή!!! Την έχω ευχαριστηθεί τώρα το καλοκαίρι αλλά είμαι σίγουρη ότι θα την χρησιμοποιήσω πολύ και το Φθινόπωρο, ειδικά τις πράσινες αποχρώσεις!!! Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτήν την παλέτα την θέλω εδώ και πάρα πολύ καιρό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή, μην το αναβάλλεις!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Prosfata ekana review gia afthn thn paleta kai eine ontos mia apo tois kalhteres pou exw. https://www.facebook.com/pages/Nail-art-health-and-beauty-tips-by-Eleftheria/338651106145666?pnref=lhc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι η καλύτερη οικονομική παλέτα που έχω στη συλλογή μου!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Φοβερά χρώματα! Ειδικά η πρώτη στήλη πρέπει να είναι φοβερή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν απίστευτη απόδοση και είναι ιδανικά για το καλοκαίρι, ειδικά τα 3 πρώτα!!!

      Διαγραφή
  6. πάρααα πολύ ωραία παλετίτσα και οικονομική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχη!!! Μπορείς να δημιουργήσεις τόσα διαφορετικά μακιγιάζ με όλες αυτές τις αποχρώσεις!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου