Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

1/8/15

Wet n Wild Max Volume Plus Mascara - Review

Καλησπέρα κορίτσια μου!!!


   Τις τελευταίες εβδομάδες έχω δοκιμάσει αρκετά προϊόντα από την εταιρεία Wet n Wild και για κάποια από αυτά έχω ανεβάσει ήδη τη γνώμη μου στο blog.( Wet n Wild Coverall - Cream Foundation & Pressed Powder & Primer και Megaslicks Balm Stain ). Σήμερα θα μοιραστώ τις σκέψεις μου για τη μάσκαρα Max Volume Plus.



   Η συσκευασία της είναι υπέροχη και σου τραβάει αμέσως την προσοχή με το υπέροχο, έντονο φούξια μεταλλικό της χρώμα.
Η συσκευασία έχει εργονομικό σχεδιασμό και κάνει την εφαρμογή της μάσκαρα εύκολη και χωρίς δυσκολίες. Το βουρτσάκι της είναι κωνικό και λεπταίνει στην κορυφή. Οι τρίχες του είναι από καουτσούκ και γίνονται όλο και πιο μικρές και λεπτές στο πάνω μέρος του. Μ' αυτό τον τρόπο μπορείς ν' απλώνεις τη μάσκαρα ομοιόμορφα ακόμα και στις πιο κοντές τρίχες.



   Η μάσκαρα έχει έντονο μαύρο χρώμα και υπόσχεται δεκαπλάσια αύξηση του όγκου των βλεφαρίδων σου. Είναι εμπλουτισμένη με Jojoba, Macadamia Nut και ελαιόλαδο που θα φροντίσουν και θα θρέψουν τις βλεφαρίδες σου και πανθενόλη που θα τις δυναμώσει και θα αποτρέψει το σπάσιμο. Η εφαρμογή της είναι πολύ εύκολη και απλώνεται ομοιόμορφα χωρίς να κολλάει τις βλεφαρίδες μεταξύ τους και χωρίς να συσσωρεύεται το προϊόν σ' αυτές, δημιουργώντας κόμπους. Στεγνώνει γρήγορα και όταν αυτό γίνει δε ξηραίνει τις βλεφαρίδες. Δίνει πολύ καλό όγκο, σίγουρα όχι δεκαπλάσιο όπως υπόσχεται αλλά το αποτέλεσμα μετά την εφαρμογή είναι εντυπωσιακό. Κρατάει όλη μέρα χωρίς να πέφτουν κομματάκια στο πρόσωπό σου ή να μουτζουρώνεσαι στο κάτω μέρος του ματιού σου. Η αφαίρεση της έγινε πολύ εύκολα.



   Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 8ml και είναι πολύ προσιτή αφού κοστίζει μόνο 5.99€.


Τα προϊόντα  Wet n Wild είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο σύνολο των καταστημάτων καλλυντικών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για  τα νέα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να γραφτείτε στη σελίδα της Wet n Wild Greece στο  Facebook.

  Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Skouras Cosmetics  που μου έστειλε την Max Volume Plus Mascara έτσι ώστε να μπορέσω να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας. 


Αν θέλετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο FacebookTwitter και bloglovin '


Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου