Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

22/8/15

Wet n Wild Megalast Nail Polish in Warm Filter

   Το αγαπημένο μου βερνίκι για τα νύχια αυτό το καλοκαίρι!!! Μια γλυκιά, κοραλί απόχρωση που αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Έντονη όσο πρέπει χωρίς όμως να δείχνει υπερβολική αλλά ιδανική για να σου φτιάξει τη διάθεση. Αν παρατηρήσετε το βουρτσάκι του, θα δείτε ότι είναι διαφορετικό σε σχέση με τα συνηθισμένα αφού είναι φλατ και αρκετά φαρδύ. Προσωπικά με βόλεψε πάρα πολύ, καθώς καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια και τελειώνεις γρηγορότερα. Η υφή του είναι πολύ καλή και χρειάζεται μόνο δύο περάσματα για να δείξει υπέροχο. Διαρκεί περίπου μια εβδομάδα!! Η τιμή του είναι μόνο 2,99€










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου