Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

29/9/15

Autumn/Fall Makeup Look ft Wet n Wild




ΠΡΟΣΩΠΟ:  Wet n Wild Coverall Primer 
                        Wet n Wild Coverall Cream Foundation
                        Wet n Wild Coverall Powder
                        Πινέλο Νο 188 (MAC)
                        Πινέλο Νο 150 (MAC)

ΜΑΤΙΑ:         Wet n Wild Comfort Zone Palette
                       Wet n Wild Mega Liner Liquid Eyeliner in Black
                       Wet n Wild Eyeliner Pencil 
                       Wet n Wild Max Volume Plus Mascara
                       Πινέλο Νο 239 (MAC)  
                       Πινέλο Νο 217 (MAC) 
                       Πινέλο Νο 219 (MAC) 
                       Πινέλο Νο 224 (MAC) 

ΜΑΓΟΥΛΑ:    Wet n Wild MEGA Glo Illuminating Powder in Starlight Bronze
                         Πινέλο Νο 129 (MAC)
                         Πινέλο Νο 150 (MAC)

ΧΕΙΛΗ:        Wet n Wild Mega Last Liquid Lip Color in Red My Mind
                        

5 σχόλια:

  1. Τι όμορφο μακιγιάζ!!! και σου πάει πολύ! κούκλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο μακιγιάζ! Την comfort zone τη θέλω εδώ και καιρό! Φιλάκια Μαρία μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου