Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

15/9/15

Vaseline Spray Moisturiser - Cocoa Radiant

 
Vaseline Spray Moisturiser - Cocoa Radiant (5,49€)

Vaseline Spray Moisturiser - Cocoa Radiant (5,49€)
Vaseline Spray Moisturiser - Cocoa Radiant (5,49€)

  Από την πρώτη στιγμή που το είδα, το μόνο που ήθελα ήταν να το δοκιμάσω. Φαντάζομαι και εσύ!! Δεν είναι και μικρό πράγμα η κυκλοφορία ενός ενυδατικού γαλακτώματος σε μορφή spray. Επιτέλους η αναμονή τελείωσε και εγώ δηλώνω και επίσημα ερωτευμένη με το Vaseline Spray Moisturiser Cocoa Radiant.
   Με νέα φόρμουλα που περιέχει μικροσταγονίδια από την κλασική Vaseline Petroleum Jelly. Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα και εύκολα εφαρμόζεται. Απλά ψεκάζεις συνεχόμενα και από απόσταση 10 εκατοστών και στη συνέχεια απλώνεις το προϊόν! Απορροφάται αμέσως και δεν είναι καθόλου λιπαρό  και έτσι δε χρειάζεται  να περιμένεις ούτε ένα λεπτό για να φορέσεις τα ρούχα σου. Ενυδατώνει πολύ καλά το δέρμα όπως θα έκανε κάθε γαλάκτωμα σώματος σε υγρή μορφή. Βέβαια αν έχετε πάρα πολύ ξηρή επιδερμίδα κινηθείτε σε κάποιο body butter που είναι σίγουρα πιο ασφαλής επιλογή για εσάς. Κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικούς τύπους - Aloe Soothe, Essential Healing, Cocoa Radiant. Εγώ διάλεξα το τελευταίο καθώς το άρωμα του κακάο είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές για το Φθινόπωρο και το συγκεκριμένο μυρίζει ονειρεμένα. Έντονα στην αρχή αλλά όσο περνάει η ώρα σου αφήνει ένα γλυκό και διακριτικό άρωμα. Βρήκα επίσης πολύ πρακτικό το καπάκι ασφαλείας του που απλά χρειάζεται να το στρίψεις για να ψεκάσεις το προϊόν. Αγόρασα το Vaseline Spray Cocoa Radiant στην τιμή των 5,49€ και η ποσότητα του είναι 190 ml. 
   Το Vaseline Spray Cocoa Radiant είναι από τα προϊόντα εκείνα που αξίζει να δοκιμάσεις!! Εγώ το συνιστώ ανεπιφύλακτα σ΄όλες όσες θέλετε ένα ελαφρύ γαλάκτωμα αλλά ταυτόχρονα αρκετά ενυδατικό. Περιμένω τις δικές σας εντυπώσεις, αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα τρία που κυκλοφορούν!! Μέχρι το επόμενο post να περνάτε τέλεια!! Φιλιά!!
   

5 σχόλια:

  1. Θα ήθελα να το δοκιμάσω ωραίο post νέο blog happy life!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία! Δεν θα απογοητευτείς!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω απορία, από τη στιγμή που χρειάζεται άπλωμα ποιά η διαφορά του από τα απλά ενυδατικά σώματος που δεν είναι σε μορφή σπρέι; Δεν το έχω δοκιμάσει, γι'αυτό σε ρωτάω! :) Φιλιά!! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα και εγώ την ίδια απορία είχα μέχρι που το δοκίμασα!! Η διαφορά του από τ' άλλα, δεν είναι ότι δε χρειάζεται άπλωμα (μακάρι να έβγαινε ένα τέτοιο προϊόν... τι χαρά θα είχα!!), αλλά ο τρόπος ψεκασμού του που λειτουργεί με τέτοιο τρόπο που το προϊόν διανέμεται ομοιόμορφα στο σώμα και το άπλωμα γίνεται σε δευτερόλεπτα!! Με λίγα λόγια η διαφορά του είναι στο χρόνο που σου εξοικονομεί και επίσης ότι σαν διαδικασία είναι πιο "καθαρή". Να το δοκιμάσεις σίγουρα πιστεύω θα σου αρέσει πολύ!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Αν δεν ήθελε καθόλου άπλωμα θα το έπαιρνα κατευθείαν χαχαχα! Θα το έχω κατά νου, αν και έχω ένα σωρό body lotions/body butters! x

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου