Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

21/9/15

Zoya Focus & Flair Fall 2015 Nail Polish Collection Preview



   Λατρεύω το Φθινόπωρο και αυτό γιατί είναι γεμάτο από τις καινούριες συλλογές των εταιρειών. Η Zoya κυκλοφόρησε δύο καινούριες συλλογές, τη Focus και τη Flair. Η Focus αποτελείται από 6 κρεμώδη βερνίκια νυχιών σε αποχρώσεις που εστιάζουν στα φθινοπωρινά χρώματα και η Flair επίσης από 6 αποχρώσεις αλλά μεταλλικές που όπως συμβαίνει με όλες τις συλλογές της Zoya
συνδυάζονται απίστευτα με τις έξι αποχρώσεις της Focus !! Τι λέτε να ρίξουμε μια ματιά;;

Focus Collection


   
                              Charli                                                  Desiree



                            Hannah                                              Janel


                            Lidia                                                     Sia


Flair Collection



                              Aggie                                             Cinnamon



                            Ember                                            Estelle


 
                              Giada                                             Tris 


   Μετά από τόσο όμορφα χρώματα είμαι έτοιμη πλέον ν' αφήσω τα παστέλ του καλοκαιριού και να ενδώσω σε πιο σκούρες αποχρώσεις όπως οι παραπάνω. Το αγαπημένο μου χρώμα από κάθε συλλογή είναι το Desiree από τη Focus και το ονειρεμένο κόκκινο Ember από τη  Flair!!! Εσείς ποιο θα επιλέγατε από κάθε συλλογή;;

Μέχρι το επόμενο post φιλιά και να περνάτε τέλεια!!!

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραία βερνίκια καλό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα καλύτερα που κυκλοφορούν!!! Καλό Φθινόπωρο και σ' εσένα Νίνα!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα χρώματα!! Καλό φθινόπωρο Μαρία μου, φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά η συλλογή με τα κρεμώδη είναι φανταστική!! Καλό Φθινόπωρο και σ' εσένα Σταυρούλα μου!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου