Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

3/10/15

Διαγωνισμός με δώρο ένα γαλάκτωμα σώματος της σειράς Gaia Ethereal Beauty

  Καλημέρα κορίτσια μου!!! Επιτέλους Σαββατοκύριακο και αυτός είναι από μόνος του ένας λόγος για να είμαστε ευδιάθετοι!! Τώρα αν θέλετε ένα λόγο παραπάνω, μαντέψτε!! Ξεκινάει διαγωνισμός με δώρο φανταστικό!!

  Αυτή τη φορά ο διαγωνισμός, διοργανώνεται σε συνεργασία με την εταιρεία DMB Hellas που προσφέρθηκε να χαρίσει σε μία τυχερή, ένα γαλάκτωμα σώματος της σειράς φυτικών καλλυντικών Gaia Ethereal Beauty.

Περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο γαλάκτωμα και τις ιδιότητες του αναφέρονται παρακάτω:



Αν θέλετε να ενημερωθείτε και για τα υπόλοιπα προϊόντα της εταιρείας, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ .

Τα βήματα που πρέπει ν' ακολουθήσετε για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας είναι τα εξής:

  1. Να γίνετε μέλος του blog μέσω GFC δημόσια (Πάνω). (Υποχρεωτικό).
  2. Να κάνετε Like στη σελίδα του My Beauty Steps στο Facebook   (Υποχρεωτικό)
  3. Να κάνετε Like στην σελίδα της εταιρείας στο Facebook. (Υποχρεωτικό)
  4. Να κάνετε Like, Share και ν' αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία εδώ με το GFC Name σας(Υποχρεωτικό)
Αν θέλετε να κερδίσετε επιπλέον συμμετοχές:
  1. Nα ακολουθήσετε το My Beauty Steps στο TwitterΝ' αναφέρετε στο σχόλιο σας το Twitter Name σας.
  2. Ν' ακολουθήσετε το My Beauty Steps στο bloglovinΝ' αναφέρετε στο σχόλιο σας το bloglovin Name σας.

- Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 16 Οκτωβρίου και οι νικητές θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου. Το όνομα του νικητή καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του θα αποσταλούν στην εταιρεία, η οποία θ' αναλάβει με τη σειρά της να αποστείλει το δώρο στον τυχερό.
- Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός μόνο για άτομα  άνω των 18 και μόνο για την Ελλάδα. 
- Ο τυχερός θα επιλεγεί μέσω random.org και θ' ανακοινωθεί μέσω Facebook. O νικητής θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου μέσα σε 48 ώρες από την ανακοίνωση μου αλλιώς θα επαναλάβω την κλήρωση για το δώρο του.

                                                             Καλή επιτυχία!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα αυτής της εταιρείας και νομίζω ο διαγωνισμός είναι μια πολύ καλή αφετηρία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. GFC & B;ogovin: Iosif Grigoriou Twitter:@Sifis1970
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. gfc_blog _fb(georgiavetsou) ,twitter @GeorgiaTzovets ,email georgiavetsou@yahoo.gr. σε ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο δώρο!Καλή σας επιτυχία!Εγώ δεν έχω fb!
    gfc mkiriakou
    email mkiriakou@rocketmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. teleia gfc konstantina diakou teleia fb name Konstantina Diakou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. υπεροχο δωρο! gfc vas_theod77 twitter @VasoTheod bloglovin Vaso Theodorakopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου