Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

25/11/15

Valley Natural Shower Gel Caramel







  Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα ζεστό, χαλαρωτικό αφρόλουτρο, τις κρύες ημέρες του χειμώνα!! Ένα από τα προϊόντα που δοκίμασα τον τελευταίο καιρό και ενθουσιάστηκα είναι το αφρόλουτρο της εταιρείας Valley με άρωμα καραμέλας. Μυρίζει εκπληκτικά, αυθεντική μυρωδιά καραμέλας, πολύ γλυκιά και έντονη.
Κάθε φορά που το χρησιμοποιώ, έχω την αίσθηση ότι βρίσκομαι μέσα σε ζαχαροπλαστείο!! Σαν προϊόν δημιουργεί πάρα πολύ αφρό και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και μεταξένιο. Η συσκευασία του είναι πολύ όμορφη μ' ένα δικό της απλό τρόπο. Το μπουκάλι έχει το χρώμα της καραμέλας και το όνομα της εταιρείας είναι γραμμένο με ανάγλυφο τρόπο. 
  Η Valley είναι μια ελληνική εταιρεία, οικονομική, που αρκετά συχνά βγάζει πολύ δελεαστικές προσφορές και κάνει τα προϊόντα της ακόμα πιο ελκυστικά!! Σε μια τέτοια προσφορά αγόρασα το αφρόλουτρο που ήταν δώρο με το Body Lotion με άρωμα καρύδας και κόστιζε 4,45€ το σετ. 

Έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της εταιρείας;; Θα περιμένω τις προτάσεις σας για να πάρω ιδέες!! Μέχρι το επόμενο post, φιλιά!!

8 σχόλια:

  1. Καραμελενιο αφρόλουτρο!!
    Θα το ψάξω οπωσδήποτε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καραμέλα μου με τέτοιο όνομα πρέπει οπωσδήποτε να το μυρίσεις, θα ξετρελαθείς!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Έχει όντως πολύ όμορφο άρωμα. Είχα την κρέμα σώματος. Την "έφαγα" στην κυριολεξία. :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι κάθε φορά με δυσκολία κρατιέμαι!! Απίστευτο άρωμα, την επόμενη φορά θα πάρω και την κρέμα σώματος!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει στο παρελθόν πολλά από αυτή την εταιρεία. Στο συρτάρι έχω τώρα το αφρόλουτρο με καρύδα κ ανανά . Αυτό όμως που έχω σαν απορία είναι ότι γράφουν πως είναι φυσικά καλλυντικά αλλά αν δεις από πίσω τα συστατικά δε νομίζω πως είναι.... Έχω μπερδευτεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αντζυ και συγνώμη που καθυστέρησα να σου απαντήσω. Το ότι ένα προϊόν γράφει ότι είναι φυσικό δε σημαίνει ότι δεν περιέχει καθόλου χημικά συστατικά απλά ότι περιέχει μια ποσότητα φυτικών συστατικών. Αν θέλεις να είσαι σίγουρη για τα καλλυντικά που χρησιμοποιείς και για τα συστατικά τους μπορείς να ελέγχεις το κάθε προϊόν εδώ: http://www.biodizionario.it/. Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  4. Μυρίζει καταπληκτικά! Το είχα μαζί με το body butter και τα λάτρευα και τα 2! Από το body butter έχω ήδη backup γιατί ήταν 1+1 δώρο και σίγουρα θα αγοράσω ξανά και το αφρόλουτρο! Φιλιά πολλά Μαρία μου :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου