Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

10/12/15

Too Faced Smokey Eye Palette Photos & Swatches

  Αγαπώ τις παλέτες της εταιρείας Too Faced!! Δεν υπάρχει παλέτα της, που να μην έχω μείνει ευχαριστημένη, αντιθέτως όλες όσες έχω αγοράσει βρίσκονται πάντα στη λίστα με τις αγαπημένες μου!!



  Η παλέτα Smokey Eye περιέχει στο σύνολο της 9 σκιές, 3 ανοιχτόχρωμες των 2 γρ. και 6 πιο σκουρόχρωμες των 0,9 γρ. Το γεγονός ότι υπάρχει αυτός ο διαχωρισμός στο μέγεθος των σκιών, είναι ένας από τους πολλούς λόγους που προτιμώ τις παλέτες της εταιρείας!! Οι αποχρώσεις των σκιών κυμαίνονται ανάμεσα στους τόνους του καφέ, του γκρι και του μωβ.






Η εφαρμογή των σκιών γίνεται χωρίς καμία δυσκολία και δουλεύονται πολύ όμορφα μεταξύ τους. Η απόδοση τους για άλλη μια φορά είναι εκπληκτική και όλα τα χρώματα έχουν απίστευτη ένταση.
Αν θα έπρεπε να διαλέξω την καλύτερη και τη χειρότερη σκιά της παλέτας, τότε θα επέλεγα τη Firefly σαν καλύτερη, γιατί εχει ένα πολύ γλυκό και ιδιαίτερο χρώμα με πολλές χρήσεις και σαν χειρότερη, την απόχρωση Smolder, γιατί σαν υφή είναι πιο "σκληρή" από τις υπόλοιπες. Μπορεί η παλέτα να ονομάζεται Smokey αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί όλες τις ώρες και όχι απαραίτητα για να δημιουργήσετε smokey look!! Η διάρκεια των σκιών είναι πολύ καλή, ακόμα και χωρίς primer ματιών.



Η παλέτα περιέχει τις παρακάτω αποχρώσεις:


Firefly: Μπεζ ανοιχτό του καπνού

Gloves: Καφέ- Μπρονζέ

Up In Smoke: Σκούρο καφέ 

White Lie: Λευκό του πάγου

Nice Ash: Γκρι

Smokin Hot: Μαύρο

In A Flash: Ψυχρό Ασημί

Smoking Jacket: Έντονο μωβ

Smolder: Σκούρο μπλε


Στις φωτογραφίες που ακολουθούν μπορείτε να δείτε την απόδοση τους.

Firefly, Gloves, Up In Smoke

White Lie, Nice Ash, Smokin Hot


In A Flash, Smoking Jacket, Smolder

  Η συσκευασία της, είναι από σκληρό χαρτόνι και κλείνει με μαγνητάκι ενώ στο εσωτερικό της υπάρχουν και τρεις κάρτες, που σου προτείνουν και σου μαθαίνουν βήμα-βήμα τρία διαφορετικά μακιγιάζ που μπορείς να πετύχεις με τη συγκεκριμένη παλέτα.

Έχετε δοκιμάσει κάποια παλέτα της Too Faced;; Τι εντύπωση σας άφησε;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου