Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/6/16

W7 Hollywood Bronze & Glow

  Φτάσαμε στην εποχή του χρόνου που το bronzer στο πρόσωπο μας, μπορεί και δείχνει επιτέλους φυσικό και όχι υπερβολικό!! Γι' αυτό και σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα πολύ οικονομικό προϊόν, που πριν το δοκιμάσω και εγώ, το μόνο που άκουγα ήταν καλές κριτικές. Το W7 Hollywood Bronze & Glow δεν μου άφησε κανένα περιθώριο για να διαφωνήσω μ' αυτές!!




  Όπως τα περισσότερα προϊόντα της W7 έτσι και το συγκεκριμένο αποτελεί dupe του πασίγνωστου Filmstar Bronze & Glow της Charlotte Tilbury, σε μια βέβαια απείρως πιο οικονομική εκδοχή!! Η συσκευασία του είναι πολύ πρακτική και  το πλαστικό της, πολύ καλής ποιότητας. Σφραγίζει σωστά και δεν υπάρχει περίπτωση να σου ανοίξει ξαφνικά. Εμφανισιακά είναι πολύ όμορφη με τη καλοκαιρινή της μπρονζέ απόχρωση και τα πολυάριθμα αστεράκια της. Εσωτερικά υπάρχει ένας πολύ μικρός καθρέφτης στο πάνω μέρος, που σε έκτακτη ανάγκη θα σου φανεί πολύ χρήσιμος!



  Το bronzer και το highlighter βρίσκονται τοποθετημένα σε δύο πολύ μεγάλες θήκες, ιδανικές για να μην λερώνονται μεταξύ τους, όταν τοποθετείς το πινέλο και άριστα διαχωρισμένες!! Και τα δύο διαθέτουν μια διακριτική λάμψη, όποτε αν σου αρέσει το ματ τελείωμα, καλύτερα να την ξεχάσεις. Οι υφές τους είναι πολύ μαλακές και χρειάζεται ένα απαλό άγγιγμα, για να γεμίσει αμέσως με μια γενναιόδωρη ποσότητα το πινέλο σου, γι' αυτό χρειάζεσαι λίγο προσοχή, για να αποφύγεις τις υπερβολές!! Απλώνεται πανεύκολα και η ανάμειξη τους αποτελεί παιχνιδάκι, ακόμα και για κάποια που δεν έχει σχετική εμπειρία με το αντικείμενο.



   Χρωματικά, πιστεύω ότι είναι η τέλεια παλέτα για κανονικού χρώματος επιδερμίδες, αλλά ίσως λίγο σκούρα για ανοιχτόχρωμες και αρκετά αχνή για σκουρόχρωμες. Το bronzer δεν πορτοκαλίζει καθόλου και το highlighter έχει μια γλυκιά σαμπανιζέ απόχρωση. Στη δική μου επιδερμίδα, το αποτέλεσμα με ενθουσίασε και συνήθως είμαι πολύ απαιτητική με τέτοιου είδους προϊόντα!!



  Πιστεύω ότι οποιαδήποτε μπει στον κόπο να το δοκιμάσει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το αγαπήσει!! Το κόστος του είναι  περίπου 6€ και πιστέψτε με...  είναι από τα καλύτερα οικονομικά προϊόντα!!!
   

2 σχόλια:

  1. το highlighter φαινεται πολυ ομορφο! το bronzer μου φαινεται πως πορτοκαλιζει αρκετα! ωραιο ποστ! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Το bronzer μην το φοβηθείς, έχει ακριβώς το χρώμα της 3ης φωτογραφίας. Στο χέρι μου, το φλας της φωτογραφικής, το έκανε να φαίνεται πορτοκαλί!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου