Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

16/6/16

Wet n Wild new products!!

   Καλησπέρα κορίτσια!! Η εταιρεία Wet n Wild κυκλοφόρησε καινούρια προϊόντα και δε θα μπορούσα να μην σας τα παρουσιάσω. Είναι μια εταιρεία που θαυμάζω όχι μόνο για τα ποιοτικά καλλυντικά της αλλά και για τις οικονομικές τιμές τους!! Στην Ελλάδα οι τιμές των προϊόντων μειώθηκαν και τις νέες προσαρμοσμένες τιμές μπορείτε να τις δείτε στο e-shop της εταιρείας Skouras Cosmetics.
     Μου στάλθηκαν για δοκιμή 5 προϊόντα, από τα οποία, τη μάσκαρα Max Volume Plus την έχω δοκιμάσει ήδη και μπορείτε να διαβάσετε την άποψη μου εδώ. Για τα υπόλοιπα 4 προϊόντα μπορείτε να μάθετε παρακάτω!!

Max Fanatic Cat Eye Mascara (New)

   Αρχικά θα σας πω ότι είναι η καλύτερη μάσκαρα της Wet n Wild που έχω δοκιμάσει!! Το βουρτσάκι της χωρίζεται στη μέση, με το μισό να είναι όπως όλα τα συνηθισμένα βουρτσάκια και το άλλο μισό να είναι σε σχήμα βεντάλιας. Το υπέροχο βουρτσάκι σε σχήμα βεντάλιας  επιτρέπει να φτάσουμε πολύ κοντά στις βλεφαρίδες και να δημιουργήσουμε το cat eye εφέ,  καταφέρνοντας στην ουσία να επιμηκύνουμε την εξωτερική πλευρά των βλεφαρίδων μας, κάνοντάς τα μάτια μας να δείχνουν τεράστια. Επίσης κάνει πολύ εύκολη την εφαρμογή της μάσκαρα στις κάτω βλεφαρίδες, αποφεύγοντας ανεπιθύμητες μουτζούρες. Δεν είναι αδιάβροχη, οπότε η αφαίρεση της γίνεται πολύ εύκολα.










MegaSlicks Lip Gloss in Sun Glaze

   Για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι λάτρης των lip gloss. Σπάνια θ' αγοράσω, κυρίως κάποιο άχρωμο, που θα το εφαρμόσω πάνω από οποιαδήποτε κραγιόν μου, όταν θα θέλω παραπάνω λάμψη!! Η απόχρωση Sun Glaze είναι ένα πολύ διακριτικό nude. Μου άρεσε πάρα πολύ η υφή του, καθώς είναι αρκετά πιο παχύρρευστο σε σχέση μ' άλλα lip gloss που έχω δοκιμάσει και το χρώμα βγαίνει ακριβώς όπως φαίνεται και όχι  σαν μια άτονη εκδοχή του. Κάτι που δεν περίμενα και με εξέπληξε, είναι ότι δεν ένιωθα τα χείλη μου να κολλάνε μετά την εφαρμογή, γεγονός πολύ σπάνιο. Μυρίζει πάρα πολύ ωραία (βανίλια) και  ενυδατώνει τα χείλη!! Απίστευτο ότι θα το πω αλλά θ΄αγοράσω σίγουρα και άλλα χρώματα!! Η τιμή του είναι 2,99€.







Silk Finish Lipstick in Dark Pink Frost (New)

Το συγκεκριμένο χρώμα δεν είναι καινούριο αλλά η συσκευασία του και η φόρμουλα του είναι!! Η απόχρωση του είναι ένα  όμορφο μωβ -ροζ , πολύ ευκολοφόρετο που κολακεύει τις περισσότερες. Η υφή του είναι κρεμώδης και έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος. Διαρκεί αρκετά, περίπου 3-4 ώρες και δε ξηραίνει τα χείλη. Βασικό επίσης ότι μυρίζει υπέροχα. Θεωρώ ότι όλη η σειρά Silk Finish αξίζει πολύ αν σκεφτείς ότι κάθε κραγιόν κοστίζει μόνο 1,99€









1 Step WonderGel Nail Color in Under My Plum (New)

  Μόλις είδα ότι η Wet n Wild θα κυκλοφορούσε gel βερνίκια νυχιών, δεν έβλεπα την ώρα να τα χρησιμοποιήσω!! Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη όταν το είδα στα καλλυντικά που μου έστειλε η εταιρεία Skouras Cosmetics.  Μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία τους και εσωτερικά το πινέλο είναι απίστευτα βολικό και σχετικά μεγάλο, τόσο ώστε μ' ένα πέρασμα να φτάνει σ' όλη την επιφάνεια του νυχιού!! Το χρώμα του είναι ένα σκούρο δαμασκηνί, ιδανικό για το φθινόπωρο και το χειμώνα, που οι αποχρώσεις στο μανικιούρ μας, αρχίζουν και σκουραίνουν. Με δύο στρώσεις έδειξε ακριβώς το χρώμα του, χωρίς κενά. Στέγνωσε μέσα σε 1 λεπτό και το αποτέλεσμα ήταν πολύ λαμπερό, παρόλο που δεν έβαλα top coat από πάνω.  Η διάρκεια του είναι πάρα πολύ καλή, το φοράω από την Παρασκευή  και σήμερα είναι Πέμπτη (6 ημέρες) και ακόμα τα νύχια μου είναι λαμπερά όπως την πρώτη ημέρα και δεν έχει ξεφτίσει το χρώμα σε κάποιο σημείο. Θέλω να δοκιμάσω περισσότερα χρώματα, θεωρώ υπέροχο ότι μου κράτησε τόσο πολύ, χωρίς top coat και χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσω  "φουρνάκι".  






  Τα προϊόντα  Wet n Wild είναι διαθέσιμα προς πώληση, στο σύνολο των καταστημάτων καλλυντικών και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics, ενώ όσες θέλετε να ενημερώνεστε για  τα νέα προϊόντα της εταιρείας μπορείτε να γραφτείτε στη σελίδα της Wet n Wild Greece στο  Facebook.
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Skouras Cosmetics  που μου έστειλε όλα αυτά, τ' αγαπημένα πλέον προϊόντα, έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου μαζί σας. 
   Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου