Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

23/6/16

Yellow Rose Collagen2 Antiaging Face Treatment

 Όσο και αν δε μου αρέσει να το σκέφτομαι, έχει φτάσει εκείνη η ώρα που τα προϊόντα αντιγήρανσης έχουν αρχίσει να κάνουν δειλά-δειλά την εμφάνιση τους στην καθημερινή μου ρουτίνα. Ευτυχώς φαίνεται ότι υπάρχουν προϊόντα που μπορούν να σε βοηθήσουν στην μάχη σου κατά της γήρανσης. Γι' αυτό το λόγο, χαίρομαι πάρα πολύ που θα σας παρουσιάσω τη νέα σειρά περιποίησης Collagen2 antiaging face treatment της ελληνικής εταιρείας Yellow Rose.




   Η θεραπεία Collagen2,  περιλαμβάνει τα έξης προϊόντα: Collagen2 Beauty Elixir, Collagen2 Face Cream και Collagen2 Face Gel Mask. Και τα τρία προϊόντα, τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 εβδομάδες και είμαι ενθουσιασμένη!!
   Θα ξεκινήσω την εμπειρία μου, μ' έναν από τους καλύτερους ορούς που κυκλοφορούν. Το Collagen2 Beauty Elixir είναι ένας αντιρυτιδικός, ενυδατικός και συσφιγκτικός ορός αντιγήρανσης με φυσικό κολλαγόνο, fillers κολλαγόνου, βλαστοκύτταρα Edelweiss, νέκταρ λουλουδιών και υαλουρονικό οξύ. Η κύρια λειτουργία του ορού είναι η καταπολέμηση και πρόληψη της γήρανσης, αντιμετωπίζοντας τις ρυτίδες, τις γραμμές έκφρασης και τη χαλάρωση. Η υφή του είναι λεπτόρρευστη και πολύ ελαφριά. Απορροφάται άμεσα από το δέρμα και σου αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση ελαστικότητας, ενώ ταυτόχρονα επαναφέρει τη νεανική λάμψη και απαλότητα. Τον χρησιμοποιώ καθημερινά, πρωί και βράδυ, πριν από την κρέμα, επιμένοντας στις γραμμές έκφρασης και κάθε φορά το πρόσωπο μου δείχνει και πιο αναζωογονημένο!! Είναι κατάλληλος για όλα τα δέρματα και είναι δερματολογικά ελεγμένος. Η συσκευασία του είναι ένα πολυτελές και προσεγμένο φιαλίδιο, στους τόνους της λευκής πέρλας με χρυσές λεπτομέρειες. Το απλικατέρ κάνει απίστευτα εύκολη τη χρήση του και πάνω απ' όλα τηρώντας τους κανόνες υγιεινής. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 30 ml.








   Το δεύτερο και αγαπημένο μου προϊόν της θεραπείας Collagen2, είναι η κρέμα για το πρόσωπο. Είναι μια αντιρυτιδική, ενυδατική και συσφιγκτική κρέμα αντιγήρανσης με φυσικό κολλαγόνο, fillers κολλαγόνου, βλαστοκύτταρα Edelweiss και νέκταρ λουλουδιών, που ενυδατώνει και βοηθά το δέρμα να αντισταθεί στη γήρανση, αντιμετωπίζοντας τις ρυτίδες και ενισχύοντας την ελαστικότητα του. Σε συνδυασμό με τον ορό βρήκες τον καλύτερο σύμμαχο της αντιγήρανσης. Η υφή της κρέμας είναι λεπτόρρευστη και αρκετά ελαφριά και όταν την εφαρμόζεις στο πρόσωπο σου, απορροφάται πολύ γρήγορα. Από την πρώτη κιόλας εφαρμογή θα δεις διαφορά, καθώς θα αισθανθείς την επιδερμίδα σου πιο απαλή, λεία και λαμπερή. Το δέρμα σου κάθε μέρα θα δείχνει οπτικά πιο υγιές και μετά από δύο εβδομάδες, έχω την αίσθηση ότι η γραμμή έκφρασης στο μέτωπο μου, δείχνει ορατά πιο ομαλή. Είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους επιδερμίδας και είναι δερματολογικά ελεγμένη. Η συσκευασία και σ΄αυτό το προϊόν της σειράς, είναι πολυτελής και προσεγμένη. Το κουτάκι της κρέμας μοιάζει να είναι φτιαγμένο από γυαλί και κινείται στις αποχρώσεις της λευκής πέρλας με χρυσές λεπτομέρειες. Πραγματικό κόσμημα!! Το άρωμα της κρέμας είναι ένα άλλο αξιόλογο κομμάτι της, που δε θα μπορούσε να μου περάσει απαρατήρητο. Μυρίζει διακριτικά αλλά εκλεπτυσμένα, αφήνοντας μια γλυκιά μυρωδιά κάθε φορά που την εφαρμόζεις!! Η ποσότητα της συσκευασίας είναι 50 ml.





   Το τρίτο και τελευταίο προϊόν της σειράς, η Collagen2 Face Gel Mask είναι μια ενυδατική, απαλυντική, αντιρυτιδική και συσφιγκτική μάσκα-gel με φυσικό κολλαγόνο, fillers κολλαγόνου, βλαστοκύτταρα Edelweiss και νέκταρ λουλουδιών που σε βοηθάει ν' αντιμετωπίσεις τη ξηρότητα και ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος. Η υφή της μοιάζει με παχύρρευστη κρέμα σε μορφή gel και απλώνεται πολύ εύκολα και ομοιόμορφα. Μόλις αφαιρείς τη μάσκα μετά από 15-20 λεπτά και αντικρίζεις το πρόσωπο σου είναι λες και όλα τα σημάδια  της κούρασης έχουν φύγει. Η επιδερμίδα δείχνει ξεκούραστη, ενυδατωμένη και λαμπερή. Για εμένα η καλύτερη ώρα για να τη χρησιμοποιήσω είναι στο τέλος κάθε εβδομάδας που νιώθω το δέρμα μου θαμπό και χρειάζομαι μεγάλες δόσεις θρέψης και ενυδάτωσης. Είναι κατάλληλη για όλα τα δέρματα και είναι δερματολογικά ελεγμένη. Η συσκευασία του είναι ένα απλό σωληνάριο σε ματ λευκό χρώμα, πολύ βολικό για να βγάζεις με ακρίβεια την ποσότητα που χρειάζεσαι. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 50 ml.




   Η Yellow Rose είναι μια ελληνική εταιρεία, που τα προϊόντα της δε μ' έχουν απογοητεύσει ποτέ. Ότι έχω χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα, είναι εξαιρετικής ποιότητας και αποτελεσματικότητας. Τα προϊόντα της απευθύνονται κατά κύριο λόγο σε επαγγελματίες αισθητικούς αλλά πλέον υπάρχουν αρκετά καταστήματα και e-shop από τα οποία μπορείτε να τα προμηθευτείτε. 
  Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την εταιρεία και τα προϊόντα της μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας εδώ ή από τη σελίδα της στο Facebook εδώ.
   Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία Yellow Rose  που μου έστειλε τη σειρά περιποίησης Collagen2, έτσι ώστε να μπορέσω να τη δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. 

   Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Φιλιά!!!
 
  

8 σχόλια:

  1. Δεν γνώριζα την εταιρία αλλά εφόσον έμαθα ότι είναι Ελληνική σίγουρα θα την τσεκάρω! Ωραίο review! <3

    http://www.studyaboutfashion.com/2016/06/casual-look.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!! Να την ψάξεις οπωσδήποτε!! Εκτός ότι είναι Ελληνική, τα προϊόντα της αξίζουν πάρα πολύ!!! Σ΄ευχαριστώ, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. έχω ακούσει τα καλύτερα για τη yellow rose, αλλά δεν έτυχε ποτέ να δοκιμάσω κάτι!
    ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τις καλύτερες εταιρείες που έχω δοκιμάσει!! Όποιο προϊόν και να διαλέξεις θα μείνεις σίγουρα ευχαριστημένη με την ποιότητά του!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ, φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. καλησπέρα,
    την έχω δοκιμάσει και την λατρεύω!!
    έχει απίστευτα προιόντα με τέλεια ποιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άννα μου!! Πόσο συμφωνώ μαζί σου!! Και από ποιότητα αλλά και από αποτελεσματικότητα είναι απίστευτα προϊόντα!! Σ΄ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι μας έκανες πάλι!! Φανταστικά προϊόντα και τέλειες φωτογραφίες. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Φένια μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Φιλάκια!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου