Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

30/6/16

Αντηλιακή σειρά της YOUTH LAB.

   Καλημέρα κορίτσια μου!! Τη τελευταία εβδομάδα ο καιρός έχει τρελαθεί, τη μία έχει καύσωνα, την άλλη πάλι ζέστη αλλά με βροχή!! Όπως και να έχει ένα είναι σίγουρο, ότι καιρό και αν κάνει, όπου και αν έχουμε να πάμε, ποτέ δε ξεχνάμε την αντηλιακή μας προστασία!! Και εδώ έρχεται η εταιρεία YOUTH LAB. με την αντηλιακή της σειρά, για να μας προστατεύσει από τις βλαβερές συνέπειες του ήλιου!! Σήμερα θα σας παρουσιάσω δύο προϊόντα, την Daily Sunscreen Gel Cream με SPF 50 και το Body Guard με SPF 30.





  Ξεκινάω λοιπόν με την Daily Sunscreen Gel Cream με SPF 50 για το πρόσωπο. Ο συνδυασμός της ισχυρής αντηλιακής προστασίας (SPF 50) από την UVA, την UVB και την IR ακτινοβολία με την ύπαρξη στα συστατικά της, της βιταμίνης PP, που βελτιώνει τα επίπεδα υγρασίας, επαναφέροντας την ελαστικότητα του δέρματος και της βιταμίνης E, που αποτρέπει την πρόωρη γήρανση, την καθιστούν μία από τις καλύτερες αντηλιακές κρέμες που κυκλοφορούν. Λόγω λιπαρής και ταυτόχρονα πολύ ευαίσθητης επιδερμίδας, είμαι αρκετά ιδιότροπη με τα προϊόντα προσώπου και πόσο μάλλον με τα αντηλιακά. Η Daily Sunscreen Gel Cream για λιπαρό δέρμα με άφησε ενθουσιασμένη!! Έχει λεπτόρρευστη και πολύ ελαφριά σύνθεση, που απλώνεται πολύ εύκολα και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας καθώς απορροφάται άμεσα. Το χρώμα που περιέχει, ενσωματώνεται στον χρωματικό τόνο της κάθε επιδερμίδας, ομαλοποιώντας της δυσχρωμίες και ταυτόχρονα σου χαρίζει μια φυσική όψη απαλλαγμένη από τα λευκά σημάδια που δημιουργούν άλλα αντηλιακά. Η συσκευασία της είναι ένα εύπλαστο σωληνάριο που μέσα στην απλότητα του δείχνει τόσο προσεγμένο και καλοκαιρινό χάρη στον υπέροχο πορτοκαλί φλούο χρωματισμό του. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 50ml.





   Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα είναι το Body Guard με SPF 30. Είναι ένα αντηλιακό για το πρόσωπο και το σώμα σε μορφή σπρέι, που περιορίζει την διαδερμική απώλεια νερού και αποτρέπει την πρόωρη γήρανση, προστατεύοντας μας ταυτόχρονα από την UVA και την UVB ακτινοβολία. Με το συγκεκριμένο προϊόν είπα αντίο σ' όλες εκείνες τις ημέρες που έπρεπε να ανανεώνω το αντηλιακό μου ξανά και ξανά, κάθε φορά που αποφάσιζα να κάνω μια γρήγορη βουτιά για να δροσιστώ και αυτό λόγω της ανθεκτικότητας του στο νερό. Απλώνεται ομοιόμορφα χωρίς να αφήνει λευκό υπόστρωμα και στεγνώνει αμέσως, χωρίς να σου δημιουργεί την αίσθηση ότι κολλάς. Το άρωμα του είναι ουδέτερο και διακριτικό και αυτό το κάνει ιδανικό και για τους άντρες. Η συσκευασία του είναι ένα λευκό μπουκάλι με μια πολύ εύχρηστη και βολική αντλία που σου λύνει τα χέρια, απλά ψεκάζεις όλο τα σημεία που θέλεις και απλώνεις το προϊόν. Με την πορτοκαλί φλούο λωρίδα του, στο πάνω μέρος της συσκευασίας, κινείται στις ίδιες καλοκαιρινές αποχρώσεις, όπως και η Daily Sunscreen Gel Cream. Η ποσότητα της κάθε συσκευασίας είναι 150ml.





   Πριν κλείσω την παρουσίαση, θα ήθελα να σας πω δυο λόγια για την εταιρεία.Η YOUTH LAB. είναι μια ελληνική σειρά δερμοκαλλυντικών που ενισχύουν το μεταβολισμό της επιδερμίδας και χαρίζουν ορατά πιο νεανική και υγιή όψη. Σχεδιάζονται και παράγονται στην Ελλάδα, σε συνεργασία με Έλληνες επιστήμονες. Είναι δερματολογικά ελεγμένα και δεν περιέχουν parabens, γλουτένη ή παράγωγα πετρελαίου. Συστήνονται από δερματολόγους και μπορούμε να τα βρούμε είτε στα φαρμακεία είτε στο www.youthlab.com. Επίσης αν θέλετε να ενημερώνεστε συνεχώς για την εταιρεία και τα προϊόντα της, μπορείτε να κάνετε like στη σελίδα της στο Facebook εδώ
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω την εταιρεία YOUTH LAB.  που μου έστειλε τα δύο αυτά προϊόντα από την αντηλιακή της σειρά, έτσι ώστε να μπορέσω να τα δοκιμάσω και να μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας. 

   Σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε τις αναρτήσεις μου και στηρίζετε το blog μου! Μέχρι την άλλη εβδομάδα, φιλιά πολλά!!!

2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη και καλοκαιρινή παρουσίαση! Πάνω στην ώρα που χρειαζόμουν αντηλιακό και της Youth lab δείχνουν τέλεια. Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω κι εγώ το πρώτο, αλλά δεν το έσω δοκιμάσει ακόμη. Περιμένω να μου τελειώσουν κάποια άλλα πρωτα! Ωραίο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου