Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

18/10/16

Babyliss Curling Iron 19mm

   Το πλεονέκτημα με τα μακριά μαλλιά είναι ότι έχεις μια πληθώρα χτενισμάτων να δημιουργήσεις, για να μη βαρεθείς ποτέ!! Κάποια πανεύκολα και κάποια άλλα λίγο πιο δύσκολα και χρονοβόρα!! Ένα απ' αυτά που ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία είναι οι μπούκλες. Αλλά μη σκας γιατί σου έχω το τέλειο σίδερο για μπούκλες, το Babyliss Curling Iron στα 19mm.







   Η Babiliss είναι μια εμπορική μάρκα που πάντα εμπιστεύομαι για τα μαλλιά μου και δεν μ' έχει απογοητεύσει ποτέ μέχρι σήμερα. Το συγκεκριμένο προϊόν είναι για σφιχτές μπούκλες, κάτι που είναι ακριβώς αυτό που ζητάω, καθώς τα μαλλιά μου, λόγω του ότι είναι πολύ μακριά και αρκετά βαριά, κάθε χαλαρή μπούκλα που τους κάνεις, χαλάει πολύ γρήγορα. Με τα 19mm του, δημιουργεί μια πολύ σφιχτή, γεμάτη ένταση μπούκλα, που με το πέρασμα της ώρας χαλαρώνει και σ' αφήνει μ' ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα που παραμένει στη θέση του για αρκετές ώρες. Η διαδικασία είναι αρκετά εύκολη και χρειάζομαι περίπου 15 με 20 λεπτά για να ολοκληρώσω το χτένισμα μου. Τοποθετώ πάντα τo διακόπτη της θερμοκρασίας μια σκάλα πριν τη μέγιστη των 180c. Στα θετικά του ότι ζεσταίνεται μέσα σε 30 δευτερόλεπτα και έτσι δε χρειάζεται να κάνεις καμιά ιδιαίτερη προετοιμασία για να το χρησιμοποιήσεις!!! Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να ψεκάσεις τα μαλλιά σου μ' ένα σπρέι για να τα προστατέψεις από τη θερμότητα και είσαι έτοιμη να ξεκινήσεις να φτιάχνεις τις μπούκλες σου. 




   Αν ψάχνετε και εσείς ένα σίδερο για μπούκλες που να σου προσφέρει επαγγελματικό αποτέλεσμα εύκολα και χωρίς να χρειάζεσαι κάποια ιδιαίτερη τεχνική, τότε το  Babyliss Curling Iron στα 19mm, αξίζει σίγουρα να το δοκιμάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου