Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

22/11/16

Vichy Ideal Body Aqua Sorbet

  Η εταιρεία Vichy έκανε και πάλι το θαύμα της!!  Έδωσε σ΄όλες εμάς που αντιπαθούμε τις βαριές ενυδατικές κρέμες σώματος, την Aqua Sorbet. Έχω ενθουσιαστεί πολλές φορές με προϊόντα της εταιρείας αλλά αυτή τη φορά έχω μείνει εντυπωσιασμένη!!




  Η Aqua Sorbet έχει μια πολύ ελαφριά σύνθεση και η υφή της μοιάζει πολύ με gel χωρίς όμως να είναι. Όταν την εφαρμόζεις στο σώμα, νιώθεις μια απίστευτη δροσιά, πράγμα που την καθιστά ιδανική για τους πιο ζεστούς μήνες και όχι για το χειμώνα. Δε βαριέσαι όμως εγώ δεν ξεχωρίζω τα προϊόντα με τις εποχές, αν μου αρέσει κάτι πολύ, τότε το χρησιμοποιώ με ότι καιρό και αν κάνει έξω!! Η απορρόφηση της κρέμας σώματος γίνεται πολύ γρήγορα από την επιδερμίδα, ακόμα και όταν το δέρμα σου δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ενυδάτωση. Μετά από κάθε εφαρμογή, το δέρμα μου είναι πάρα πολύ απαλό και υπέροχα ενυδατωμένο αλλά και πολύ δροσερό στο άγγιγμα. Νιώθεις μια φρεσκάδα και μια καθαριότητα που σε αναζωογονεί. Το άρωμα της, αν και στην αρχή είναι πάρα πολύ έντονο, σε βαθμό που μ΄ενοχλεί, όσο περνάει η ώρα και ξεθυμαίνει τόσο βγαίνει η φρουτώδης μυρωδιά της, που μου φέρνει στο νου φρεσκοκομμένα ροδάκινα. Επίσης περιέχει υαλουρονικό οξύ και 10 φυσικά έλαια που αφήνουν το δέρμα σφριγηλό και λείο. Δεν περιέχει paraben.




   Χρησιμοποιώ την Aqua Sorbet εδώ και δύο μήνες περίπου και το δέρμα μου δείχνει πιο υγιές, ενώ τα πρώτα κρύα δεν το επηρέασαν καθόλου. Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της Vichy στα φαρμακεία. Η ενδεικτική τιμή της Aqua Sorbet είναι 16,63€ αλλά υπάρχουν πάρα πολλές και καλές προσφορές. Εγώ αγόρασα τη δικιά μου στην τιμή των 11€ περίπου, με έκπτωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου