Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

9/11/16

Wet n Wild MegaLast Matte Lipstick Review

   Καλησπέρα κορίτσια μου!! Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για ένα από τα πιο γνωστά, οικονομικά κραγιόν που όλες έχουμε ακούσει και όσες έτυχε να τα δοκιμάσουμε, το μόνο που σκεφτόμαστε είναι πως θα καταφέρουμε να τα αποκτήσουμε όλα!!! Τουλάχιστον αυτό ισχύει σίγουρα για εμένα!!          
  Σήμερα λοιπόν, θα σας δείξω τις δύο πιο αγαπημένες μου αποχρώσεις από τα Wet n Wild MegaLast Matte Lipstick αλλά σίγουρα θα υπάρξει και ένα post αργότερα με όλη την συλλογή μου!!!




   Είναι τα καλύτερα κραγιόν που έχω χρησιμοποιήσει και η απόδειξη ότι και τα οικονομικά καλλυντικά μπορούν να είναι ποιοτικά!! Προσωπικά λατρεύω το πόσο εύκολα γλιστράνε στα χείλη αφήνοντας ένα ήμι-ματ αποτέλεσμα. Δεν ξηραίνουν τα χείλη αλλά αντιθέτως τα νιώθεις αρκετά ενυδατωμένα σαν να έχεις βάλεις ένα κανονικό κραγιόν. Απίστευτη απόδοση σε κάθε απόχρωση είτε nude είτε έντονη. Η διάρκεια τους είναι εκπληκτική, μένει στα χείλη για ώρες ακόμα και μετά από φαγητό. Όποτε και αν το φόρεσα, το ξέχασα και δε χρειάστηκε ούτε μια στιγμή, ν' ανησυχήσω για το αν είναι ακόμα στην θέση του!! Τα δύο πιο αγαπημένα μου κραγιόν, είναι αυτό στην απόχρωση Don't Blink Pink, που είναι ένα έντονο φούξια, που ταιριάζει όμως υπέροχα σε μελαχρινές και η απόχρωση Just Peachy που είναι μεν ένα κοραλλί αλλά όμως πολύ γλυκό και φυσικό, γεγονός πολύ σπάνιο γι' αυτό το χρώμα που συνήθως δείχνει έντονο και σκληρό στις περισσότερες από εμάς.

Just Peachy 



Don't Blink Pink


   Το τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό, ειδικά στην εποχή που διανύουμε είναι η τιμή τους!! Δεν μπορείς να μην την αναφέρεις, γιατί  το να δώσεις 3.99€, για ν' αγοράσεις ένα κραγιόν που σ' άλλες εταιρείες, την ίδια ποιότητα θα την πληρώσεις από 14€ και πάνω, δεν είναι κάτι που μπορείς να το αγνοήσεις!! Μπορείτε να δείτε και τις υπόλοιπες αποχρώσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας Skouras Cosmetics.

   Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας απόχρωση;; Δώστε μου ιδέες για την επόμενη αγορά μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου