Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

24/11/16

YSL Sparkle Clash Holiday 2016 Makeup Collection

   Η Yves Saint Laurent σ' αυτές τις γιορτές ξεπέρασε κάθε προσδοκία μου!!  Δημιούργησε την πιο εντυπωσιακή συλλογή της, με κομμάτια που αποκλείεται να μην ποθήσεις. Οι συσκευασίες τους από μόνες τους φωνάζουν Χριστούγεννα,  όλες στις γνωστές αποχρώσεις του χρυσού αλλά με μια γενναία ποσότητα από χρυσή και ασημένια λάμψη που σου δίνουν την αίσθηση ότι κρατάς στα χέρια σου ένα κόσμημα και εδώ που τα λέμε δεν πέφτεις και πολύ έξω!! Η συλλογή αποτελείται από τα παρακάτω προϊόντα.

Multi-Usage Palette Collector Sparkle Clash: Είναι μια ολοκληρωμένη παλέτα για τα μάτια, το πρόσωπο και τα χείλη, που περιλαμβάνει ένα ρουζ στην απόχρωση του ροζ, 4 μεταλλικές σκιές στις αποχρώσεις του ροζ, του καφέ, του χρυσού και του δαμασκηνί και δύο κραγιόν το ένα απαλό ροζ και το άλλο κόκκινο. Για την συσκευασία ένα έχω να πω, είναι ένα πραγματικό στολίδι!!



Lumiere Divine Highlighting Finishing Powder Palette: Είναι μια πούδρα λάμψης που χαρίζει μια φωτεινή όψη στην επιδερμίδα.



Rouge Pur Couture Star Clash Lipstick: Από τ' αγαπημένα μου της συλλογής και πως να μην είναι!! Πανέμορφες συσκευασίες και υπέροχες και οι 6 αποχρώσεις. Πάνω στο κάθε κραγιόν έχουν χαραχτεί αστεράκια, γιατί Χριστούγεννα χωρίς αστέρια δεν υπάρχουν. Το κραγιόν  No 19 Le Fuschia και το No 1 Le Rouge που είναι το απόλυτο γιορτινό κόκκινο, τα θέλω απελπισμένα. Τα υπόλοιπα χρώματα είναι το No 70 Le Nu, το No 52 Le Rouge Rose, το No 09 Rose Stiletto και το No 13 Le Orange.

No 70 Le Nu, No 19 Le Fuschia, No 09 Rose Stiletto,

No 52 Le Rouge Rose, No 13 Le Orange, No 1 Le Rouge.

Touche Eclat Strobing Light Highlighter: Το πασίγνωστο προϊόν της εταιρείας ντύνεται και αυτό με τον μανδύα της λάμψης και υπόσχεται να μας χαρίσει τον καλύτερο μας εαυτό.




La Lacque Couture Sparkle Clash: Δύο βερνίκια νυχιών στις αποχρώσεις των γιορτών, χρυσό και ασημί , με πολύ έντονα glitter. No 78 Gold Clash  και No 79 Silver Clash.



Volupte Tint In Oil  στην απόχρωση No 12 Rock My Pink που είναι Limited Edition.



Βέβαια δε θα μπορούσα να μην αναφέρω έστω και στο τέλος, το αγαπημένο μου άρωμα Black Opium που φοράει και αυτό τα γιορτινά του σε μια συλλεκτική έκδοση!!


Όποιο από τα παραπάνω και αν έβρισκα κάτω από το δέντρο μου, σίγουρα θα μ' έκανε πολύ χαρούμενη!! Εσάς;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου