Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

6/12/16

Cozy Christmas Nights

  Μπήκαμε αισίως σ' αυτό τον μαγικό μήνα που όλα γίνονται πιο φωτεινά και δεν εννοώ μόνο τα φωτάκια των χριστουγεννιάτικων δέντρων αλλά και τις ψυχές των ανθρώπων!!! Μπορεί οι μέρες μας να έχουν λίγο τρέξιμο παραπάνω, θες γιατί το σπίτι πρέπει να δείχνει γιορτινό και τέλεια στολισμένο, θες γιατί πρέπει να φτιάξουμε γλυκά, καθώς Χριστούγεννα χωρίς να μυρίσει το σπίτι μελομακάρονα και κουραμπιέδες δε γίνονται, θες γιατί πρέπει να προλάβουμε να πάρουμε ν΄αγοράσουμε όλων των αγαπημένων μας τα δώρα και να τα τοποθετήσουμε κάτω από το δεντράκι μας; Όλο αυτό σίγουρα ισοβαθμεί με πολλή κούραση. Αλλά αυτό ισχύει μόνο για τα πρωινά, τα βράδια μας ανήκουν και δεν υπάρχει ωραιότερη εποχή του χρόνου για να περάσεις ήσυχα και ζεστά βράδια στο σπίτι σου, από την περίοδο των Χριστουγέννων!! 



   Αρχικά, μερικά λεπτά απόλυτης χαλάρωσης σ' ένα μπάνιο γεμάτο από αφρούς και τις αγαπημένες μου μυρωδιές, είναι ο τρόπος που θέλω να ξεκινήσει το βράδυ μου. Τα Χριστούγεννα προτιμώ αφρόλουτρα με πολύ γλυκιές και ζεστές μυρωδιές, όπως αυτή της καραμέλας ή της κανέλας με πορτοκάλι. Το αφρόλουτρο της ελληνικής εταιρείας Valley Caramel είναι αυτό που χρησιμοποιώ περισσότερο αυτή την περίοδο και το καλύτερο μ' αυτήν τη μυρωδιά που κυκλοφορεί!! Μετά από το μπάνιο θα απλώσω στο σώμα μου κάποιο λαδάκι για εντατική ενυδάτωση, μη μας βρει ο καινούριος χρόνος με ξηρό και αφυδατωμένο δέρμα. Το  λάδι καρύδας της Fresh line  είναι ιδανικό για εμένα και καθόλου λιπαρό.



   Όταν πια θα έχω τελειώσει με την περιποίηση μου, έχει έρθει η ώρα της χριστουγεννιάτικης ταινίας δίπλα στο φωτισμένο δέντρο και με την κουβερτούλα μου αγκαλιά!! Οι ταινίες που μου αρέσει να βλέπω αυτήν την περίοδο του χρόνου, θέλω να έχουν μαγεία, θέλω να με παίρνουν από την καθημερινότητα μου και να με μεταφέρουν σ' έναν άλλο κόσμο διαφορετικό. Θα δω λοιπόν σίγουρα τη Νάρνια, τον Χάρι Πότερ, τον Άγιο Βασίλη μου, το Πολικό Εξπρές και πολλές άλλες που κάποια στιγμή θα σας τις αναφέρω όλες μαζί  σε μια ανάρτηση.



   Λατρεύω το τσάι αλλά τα Χριστούγεννα θέλουν τη ζεστή τους σοκολάτα και αν βρείτε και ζαχαρίτσες σε κύβους ακόμα καλύτερα για την οπτική σας απόλαυση!! Και βέβαια μην ξεχνιόμαστε σοκολάτα και γλυκά πρέπει ν' ανανεώνονται συνεχώς!!  Καλές γιορτές σ' όλους και καλά μας Χριστούγεννα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου