Αναγνώστες

Αρχειο Προϊοντων

Translate

22/4/17

Make Up For Ever Ultra HD Foundation & High Definition Powder

    Καλησπέρα κορίτσια μου ξανά, μετά από ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα που αποφάσισα να απέχω λόγω περιορισμένου χρόνου. Τώρα όμως είμαι και πάλι εδώ, έτοιμη ν' αναπληρώσω το χαμένο έδαφος!!! Είπα λοιπόν να ξεκινήσουμε μ' ένα πολύ δυνατό brand που φημίζεται για την αποτελεσματικότητα και την επαγγελματική ποιότητα των προϊόντων του. Τι λέτε λοιπόν να βάλουμε στο μικροσκόπιο το νέο Ultra HD Foundation και την High Definition Powder της Make Up For Ever;;



Ultra HD Foundation

  Πολύς λόγος γύρω από αυτό το foundation, bloggers και youtubers το εξυμνούν!! Όπως καταλαβαίνετε περίμενα να συνταράξει τον beauty μικρόκοσμο μου αλλά δεν...! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 
   Απλή αλλά πολύ όμορφη συσκευασία χωρίς να στερείται ποιότητας ακριβώς όπως αρμόζει σ' ένα επαγγελματικό προϊόν. Το διάφανο μπουκαλάκι του, σου επιτρέπει να βλέπεις πόση ποσότητα σου απομένει, ενώ η αντλία σου εξασφαλίζει με εύκολο τρόπο, την ποσότητα που θα χρειαστείς. Εγώ χρειάζεται να πατήσω την αντλία μια και μισή φορά για όλο μου το πρόσωπο. Το καπάκι που καλύπτει την αντλία είναι πολύ σταθερό.
   Η φόρμουλα του είναι παρόμοια με την προηγούμενη έκδοση του, καθώς για όσες δε γνωρίζετε το Ultra HD είναι μια νέα καλύτερη εκδοχή του απλού HD της Make Up For Ever. Σύμφωνα με την εταιρεία είναι πιο "αόρατο" και δείχνει πιο φυσικό. Διατίθεται σε 40 αποχρώσεις, εγώ πήρα την Y315 που είναι ένα τόνο πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου αλλά εν όψει καλοκαιριού θα είναι ιδανική!

     


 Η σύνθεση του είναι όντως πολύ ελαφριά και αρκετά ενυδατική. Αργεί να στεγνώσει, οπότε έχεις τον χρόνο σου να απλώσεις το προϊόν, χωρίς να βιάζεσαι. Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά πολύ φυσικό και αρκετά ματ. Αυτό όμως που δεν μου άρεσε καθόλου ήταν ο βαθμός κάλυψης του, θα τον χαρακτήριζα από ελαφρύ ως μεσαίο. Ναι είναι ένα προϊόν που μπορεί να "χτιστεί" και να σου προσφέρει μια καλούτσικη κάλυψη αλλά όσο πιο πολλές οι στρώσεις, τόσο πιο εύκολα σπάει και εισχωρεί στους πόρους, ενώ αρχίζει να δείχνει και αρκετά βαρύ. Ένα άλλο αρνητικό του είναι η διάρκεια του. Για κάποιο λόγο μετά από 2-3 ώρες βλέπω σε κάποια σημεία του προσώπου μου, όπως στο μέτωπο μου για παράδειγμα, να έχει φύγει τελείως το foundation. 
    Σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό foundation για κάποιον που βρίσκεται συχνά μπροστά από τις κάμερες ή τραβάει συχνά φωτογραφίες και δεν θέλει ιδιαίτερη κάλυψη, αλλά για όλους εμάς που ψάχνουμε κάτι καλό για τις καθημερινές εμφανίσεις μας, πιστεύω ότι με τα ίδια χρήματα, μπορείς να αγοράσεις πολύ καλύτερα foundation όπως το Double Wear της Estee Lauder ή και κάποιο πολύ φθηνότερο που θα σε ικανοποιήσει όμως το ίδιο. Επειδή όμως αυτή είναι η άποψη μου, για το πως λειτούργησε το προϊόν στο δικό μου δέρμα, εσείς καλύτερα πριν επενδύσετε σε κάτι τόσο ακριβό, θα σας παρότρυνα να το δοκιμάσετε σε κάποιο δείγμα πρώτα, για να δείτε πως θα σας φανεί στην δική σας επιδερμίδα, μπορεί και να το λατρέψετε!!


Ultra High Definition Powder



    Η πούδρα σε αντίθεση με το foundation μου άρεσε πολύ. Με μια πολύ μικρή ποσότητα δημιουργεί ένα φυσικό φίλτρο, που εξομαλύνει τις ανομοιομορφίες της επιδερμίδες μας, έτσι ώστε σε κάθε φωτογραφία να μας βγάζει ασπροπρόσωπη. Εδώ βέβαια χρειάζεται λίγη προσοχή για να μη βγούμε στην κυριολεξία ασπροπρόσωπη. Αυτού του είδους οι πούδρες χρειάζονται εγκράτεια με την ποσότητα. Πρέπει να τοποθετήσουμε πολύ λίγη για να μη δημιουργηθούν άσπρα μπαλώματα όταν πέσει το φλας πάνω σου. Αυτό που αγαπάω στην Ultra High Definition Powder είναι ότι δεν επηρεάζει καθόλου τον χρωματικό τόνο του foundation και αφήνει το δέρμα ματ και φρέσκο, χωρίς να το βαραίνει, για αρκετές ώρες.


   Η συσκευασία του ακολουθεί τα χρώματα του foundation. Διάφανο βαζάκι με μαύρο βιδωτό καπάκι, απλό αλλά κομψό. Όπως συμβαίνει συνήθως με τις πούδρες σε σκόνη, θα πρέπει να προσέξετε πολύ πως θα την ανοίγεται και θα την χρησιμοποιείται, για μην χάνεται παραπάνω προϊόν. Ένα έξυπνο tip είναι να σκίζεται το ένα τρίτο από το αρχικό χαρτάκι προστασίας, αφήνοντας το υπόλοιπο να καλύπτει τις μικροσκοπικές τρυπούλες από τις οποίες περνάει η σκόνη. Μ' αυτό τον τρόπο ρυθμίζεται καλύτερα την ποσότητα που πέφτει.

   Και τα δύο προϊόντα της Make Up For Ever μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα Sephora. Το Ultra HD Foundation κοστίζει 45,90€/ 30ml και η Ultra High Definition Powder 37,50€.

2 σχόλια:

  1. Θελω παρα πολυ να δοκιμασω το foundation.Την συγκεκριμενη εταιρια την εχω βαλει στο ματι.Πολυ ωραιο το review:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Νένα μου και σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!! Αν έχεις καθαρό πρόσωπο λογικά θα σου αρέσει, αν τελικά το δοκιμάσεις θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου γιατί εγώ είναι αλήθεια απογοητεύτηκα λίγο!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή

Σχετικα με εμενα

Η φωτογραφία μου
Καλώς ήρθατε στο My Beauty Steps! Ένα blog που δημιουργήθηκε από την ανάγκη μου να επικοινωνήσω μ' όλους όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος, για οτιδήποτε έχει σχέση με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα, τα ταξίδια και όλα αυτά τα μικρά πράγματα που ομορφαίνουν τη ζωή μας!!! Είμαι η Μαρία και αν και εσύ μοιράζεσαι την ίδια αγάπη μ' εμένα τότε βρίσκεσαι στο σωστό blog!! Μαζί θα κάνουμε τα δικά μας βήματα ομορφιάς!!!! Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mariabeautyart@gmail.com

Αρχειοθηκη ιστολογιου